خبرگزاری کار ایران

بیمه دانا نشان عالی تندیس مشتری مداری گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۵۲۶

بیمه دانا تندیس اولین جشنواره ملی رضایت مندی مشتری را در حوزه بانک و بیمه دریافت کرد.

 به گزارش ایلنا، در مراسم اولین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که روز 29 آذر ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. شرکت های بیمه و بانک های مشتری مدار،تندیس های خود را از این جشنواره دریافت کردند.

شرکت بیمه دانا که تاکنون چندین بار با کسب رتبه های نخست مشتری مداری در سطح شهرستانهای مختلف، کوشیده بهترین نوع خدمت رسانی بیمه ای را به بیمه گذاران خود ارائه کند، در این جشنواره نیز موفق به کسب تندیس مشتری مداری با مدیریت شایسته در حوزه بیمه و بانک شد.

در این جشنواره که تنی چند از مسئولان و دست اندرکاران بازاریابی و مقامات کشوری  همچون معاون کل نهاد ریاست جمهوری، معاون وزیر اقتصاد، رئیس انجمن و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان حضور داشتند، دکتر رضا جعفری رئیس هیأت مدیره به نمایندگی از بیمه دانا ، نشان عالی مشتری مداری را دریافت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز