خبرگزاری کار ایران

تعطیلی کارخانجات شن و ماسه در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۰۱۵

محیط زیست تهران اعلام کرد تا پایان هفته کلیه کارخانجات شن و ماسه استان تهران تعطیل است.

به گزارش ایلنا به نقل از محیط زیست استان تهران، محمد هادی حیدرزاده با بیان اینکه این جلسه به منظور پیش بینی اقدامات لازم جهت کاهش آلودگی هوا در روزهای آینده تشکیل شد،گفت: علی رغم اقداماتی که در هفته گذشته در شرایط ناسالم هوا برابر دستورالعمل های موجود از دستگاههای اجرایی و مبادی مربوطه خواسته شد، به نظر می رسد در این شرایط می بایست اقدامات مناسب تر و پیشگیرانه تری اعمال گردد.
وی افزود: قطعا حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از ورود به وضعیت اضطرار آلودگی هوا از اولویت های دستگاه محیط زیست و اعضاء کارگروه هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا می باشد.
حیدرزاده با بیان اینکه در این جلسه نمایندگان دستگاههای حاضر نسبت به سلامت شهروندان دغدغه و حساسیت خاصی داشتند ادامه داد: بر اساس گزارش نماینده سازمان هواشناسی در این جلسه، پایداری هوا تا حوالی پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه مقرر گردید بازنگری اقدامات لازم و پیشگیرانه در شرایط ناسالم آلودگی هوا به منظور جلوگیری از ورود به شرایط اضطرار و تداوم آلودگی هوا از طریق دبیرخانه بررسی و پیشنهاد گردد، اظهار داشت: همچنین به دستگاههای اجرایی اعلام شد در صورت تعطیلی مدارس با مرخصی مادران شاغل موافقت لازم صورت پذیرد.
حیدرزاده ادامه داد: تعطیلی معادن شن و ماسه، آسفالت و همچنین سیمان و توقف فعالیت های عمرانی در محدوده شهرهای تهران،قدس و پاکدشت به تصویب رسید.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه مقرر گردید اورژانس تهران آمادگی کامل جهت خدمات رسانی به شهروندان را تا پایان هفته داشته باشد و همچنین فروش آرم طرح ترافیک روزانه از سوی شهرداری تهران تا پایان هفته ممنوع شد، تصریح کرد: تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، لغو مسابقات ورزشی در فضای باز در روزهای یکشنبه و دوشنبه و خودداری از ورزش صبحگاهی از دیگر مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز