خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی در گفت وگو با ایلنا:

فشار مقامات محلی و نمایندگان در تاسیس مناطق آزاد، غیر قابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۵۷۷

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه هر سفر مسئولان نباید به ایجاد یک منطقه آزاد و ویژه اقتصادی منجر شود، گفت: فشار مقامات محلی و نمایندگان مجلس در راه اندازی این مناطق هم غیر قابل انکار است.

ابوذر ندیمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه مجلس با اساس افزایش تعداد مناطق آزاد عنادی ندارد،‌ اظهار کرد: البته برخی از افراد در مجلس هم هستند که با قاعده راه اندازی مناطق آزاد مخالف هستند و اساسا مناطق و اساس و محدوده ها برایشان مهم نیست.

وی با بیان اینکه هر قانونی می تواند به ضد خود تبدیل شود، ادامه داد: مناطق آزاد اگر با استراتژی و ماموریت واقع گریانه تعریف و تاسیس شوند به طور قطع می توانند به مناطق پولساز کشور تبدیل شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: البته اینکه  محدوده های بدون توجیه به منطقه آزاد تبدیل شوند و به طور مکرر لایحه تاسیس منطقه آزاد جدید به مجلس ارسال شود،‌ محل تامل است اما تاکید می کنم که مجلس مخالفتی با تاسیس مناطق قابل دفاع و درآمدزا ندارد مگر چند نماینده که با اساس ایجاد این مناطق مخالف هستند.

ندیمی همچنین درباره درخواست و اصرار نمایندگان و مقامات محلی برای ایجاد مناطق آزاد، تاکید کرد: البته نمی توان فشار مقامات محلی و نمایندگان مجلس را برای تاسیس مناطق آزاد جدید و ویژه اقتصادی انکار کرد اما این مساله که عده ای آنقدر در مجلس اختیار و قدرت دارند هم  محل تامل است.      

وی ادامه داد: البته هر خواسته ای باید شنیده و دلایل و توجیه اقتصادی آن برای راه اندازی مناطق جدید بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز