خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مدیران خودرو در گفتگو با ایلنا:

برخی از قطعات را در ایران تولید خواهیم کرد / ایران را به عنوان پایگاه اصلی بازار خاورمیانه در نظر داریم

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۵۶۸

مدیر عامل مدیران خودرو بر این باور است که با رفع تحریم‌ها بازار ایران جزو 10 بازار برتر خودرو در جهان خواهد شد.

مدیرعامل مدیران خودرو در گفتگو با ایلنا درباره تاثیر رفع تحریم‌ها بر عملکرد و حضور این شرکت در ایران گفت: ما نیز از برداشته شدن تحریم های هسته‌ای علیه ایران بسیار خوشحال شدیم زیرا بر این باور هستیم که با رفع تحریم‌ها وضعیت اقتصادی بهتر می شود. وقتی اقتصاد و معشیت مردم بهتر شود مشتریان، خودروهای بهتری خواهند خرید و پیش بینی ما این است که بازار ایران به سرعت تبدیل به 10 بازار برتر دنیا در زمینه خودرو خواهد شد.

ژانگ افزود: ما با توجه چنین برداشتی از بازار ایران، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای حضور پر رنگ‌تر در این حوزه انجام داده‌ایم. من به شما قول می دهم به راحتی چنین بازاری را از دست نخواهیم داد بر همین اساس ما در دو ماه گذشته دو مدل جدید را معرفی کردیم و برای سال آینده نیز برنامه‌هایی برای معرفی خودروهای جدید خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به بازار رقابتی که در آینده در ایران ایجاد خواهد شد ما شروع به اتخاذ برخی سیاست‌ها کرده‌ایم تا بتوانیم در این بازار بمانیم که یکی از این اقدامات، تولید برخی قطعات در ایران است.

مدیرعامل مدیران خودرو تصریح کرد: ما قصد داریم با توجه به ظرفیت‌هایی که قطعه‌سازان ایرانی دارند با هماهنگی کارخانه و با نظارت مستقیم آنها برخی از قطعات خودروهای خود را در ایران تولید کنیم و با توجه به رفع تحریم‌ها ایران را به عنوان پایگاه اصلی برای بازار خاورمیانه خود در نظر داریم و قصد داریم میزان سرمایه‌گذاری خود در ایران را افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز