خبرگزاری کار ایران

کمال الدین پیرموذن:

بازاریابی شبکه ای فرصتی طلایی برای حمایت از سرمایه ایران

بازار یابی شبکه ای در ایران یک فرصت مطلوب و ایده آل برای گسترش و حمایت از خرید کالای ایرانی است .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : بازار یابی شبکه ای در ایران یک فرصت مطلوب و ایده آل برای گسترش و حمایت از خرید کالای ایرانی است .

کمال الدین پیرموذن  مشاورعالی کمپین آری به تولید ملی در گفتگو با ایلنا، با بیان این مطلب افزود : با توجه به هجمه تبلیغات خارجی و رکود در بخش صنعت بهترین تبلیغات نفوذ در لایه های زیرین جامعه است . و این امر میسر نمی شد جز با شبکه های بازار یابی که از وزارت صنعت ، معدن و تجارت مجوز فعالیت دریافت کرده اند .

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محصولات شبکه های بازاریابی باید با محوریت کالای ایرانی باشد، ادامه داد : بازاریابی شبکه ای در واقع سبد کالای ایرانی است به نوعی حمایت از سرمایه داخلی و تولید ملی ،این ظرفیت همان فرصت ایجاد اشتغال زایی و حمایت از کارگران زحمت کشی است که برای برند محصولات کشورمان تلاش می کنند و نان آور هستند.

مشاور عالی پویش مردمی آری به تولید ملی به حضور شبکه های بازاریابی موفق در کشور اشاره و اظهار داشت : شبکه های بازاریابی موفقی چون بادران گستران  توانسته است در عرصه بازار و معرفی برند ایرانی با معدل خوب قدم بردارد و پوشش انسانی مناسبی برای تبلیغات محصولات ایرانی در بین جامعه داشته باشد . یک چنین شبکه هایی می توانند در زمان کوتاه سرمایه ملی را زنده کنند .
 

 

لینک پیوستن به شبکه تلگرام کمپین آری به تولید ملی:
https://telegram.me/joinchat/BHk6xTvvP7-xYmB1RZuAoA

کد خبر : ۳۲۹۲۵۱