خبرگزاری کار ایران

نماینده وزیر راه در گفت‌وگو با ایلنا:

مدیریت شاندیز تغییر نکند، اجازه ساخت نمی‌دهیم‌ /گزارش یک مورد کویر خواری در کویر مصر

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۱۹۱

نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی حفظ حقوق بیت المال با تاکید بر تغییر مدیریت فعلی پروژه شاندیز از مصوبات است، گفت: تا مدیریت پروژه شاندیز تغییر و این پروژه واگذار نشود اجازه ادامه ساخت و ساز را نمی‌دهیم.

حسین معصوم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه یکی دیگر از مصوبات برای ادامه اجرای این پروژه کاهش ارتفاع برج‌های نماد پدیده شاندیز است، ‌ اظهار کرد: هنوز در این مورد هم اقدام قابل توجهی انجام نشده است و سرمایه گذار باید نسبت به کاهش ارتفاع این برج‌ها اقدام کند.

وی درباره شروع دوباره ساخت و ساز این پروژه گفت: در رابطه با پروژه پدیده شاندیز در استان خراسان رضوی ستاد تدابیر، تمهیداتی را اندیشیده است و طبیعتا مقامات استان باید پاسخگو باشند و دادستان و دادگستری استان موضوع را تعقیب می‌کند.

معصوم با تاکید بر اینکه آنچه در تمام مصوبات مدنظر ما بوده این است که منافع این پروژه به جیب متخلف نرود، ‌ ادامه داد: ‌ نباید مردمی که به امید افزایش سرمایه در این پروژه سرمایه گذاری کرده‌اند، متضرر نشوند.

نماینده تام الاختیار وزیر راه وشهرسازی در شورای عالی حفظ حقوق بیت المال گفت: ‌ در اجرای مصوبات هنوز اقدام خاصی مشاهده نشده است و پروژه هم تحرکی نداشته است.

وی تاکید کرد: مصوبات مربوط به این پروژه باید اجرایی شود و ما به عنوان وزارت راه و شهرسازی تا این مصوبات اجرایی نشوند اجازه ادامه کار را نمی‌دهیم.

معصوم همچنین گفت: تمهیداتی را برای واگذاری این پروژه اندیشیده‌ایم.

نماینده تام الاختیار وزیر راه وشهرسازی در شورای عالی حفظ حقوق بیت المال با اشاره به وقوع پدیده کویر خواری، اظهار کرد: اخیرا یک مورد کویر خواری در کویر مصر گزارش داده شده است و گویا ساخت و سازهایی در آن منطقه انجام شده است.

وی با بیان اینکه این گزارش را برای پیگیری‌های بیشتر به دستگاه‌های محلی ارجاع دادیم، ‌ ادامه داد: ‌پرونده توسط دادستان استان و دستگاه‌های مربوطه در حال پیگیری و بررسی است.

معصوم تاکید کرد: به گزارش‌هایی که رسانه‌ها در حوزه زمین خواری می‌دهند بسیار حساس هستیم و تمام گزارشات پیگیری و روشن‌گری می‌شوند و در رابطه با پدیده کویر خواری بررسی‌هایی انجام شده و پرونده در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز