خبرگزاری کار ایران

دیدار وزیر اقتصاد با ایرانیان مقیم استانبول

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۶۹۰

در این دیدار ایرانیان مقیم ترکیه به ارایه دیدگاه، نظریات و مشکلات خود پرداختند.

طیب نیا در دیدار ایرانیان مقیم استانبول با اشاره به سرمایه عظیم متشکل از ایرانیان خارج از کشور، اظهار داشت: معتقدم که یکی از مهمترین ابزارهای پیشبرد عزتمندانه اهداف توسعه اقتصادی، ایرانیان مقیم خارج هستند و تعداد کمی از کشورهای جهان است که چنین سرمایه عظیمی را در اختیار داشته باشند.

طیب نیا در این دیدار با اشاره به سرمایه عظیم متشکل از ایرانیان خارج از کشور، اظهار داشت: معتقدم که یکی از مهمترین ابزارهای پیشبرد عزتمندانه اهداف توسعه اقتصادی، ایرانیان مقیم خارج هستند و تعداد کمی از کشورهای جهان است که چنین سرمایه عظیمی را در اختیار داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از شادا، وی در ادامه تصریح کرد: نگاه ما به هموطنان خارج از کشور به عنوان یک سرمایه بزرگ برای کشور است و این دیدگاه در داخل و خارج باید تقویت شود.

در ادامه این دیدار ایرانیان مقیم ترکیه به ارایه دیدگاه، نظریات و مشکلات خود پرداختند.

پیش از سخنان وزیر امور اقتصادی و دارایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه  ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و وزیر امور اقتصادی و دارایی گزارش کوتاهی از خدمات ارائه شده به جامعه هموطنان مقیم ترکیه  ارائه داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز