خبرگزاری کار ایران

آغاز کنفرانس معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران با حضور ۳۳۵ شرکت داخلی و خارجی

کد خبر : ۳۲۵۶۱۱

مدل جدید قراردادهای نفتی ایران موسوم به IPC امروز با حضور ۳۳۵ شرکت داخلی و خارجی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این همایش دو روزه؛ مدل جدید قراردادهای نفتی با هدف ترغیب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در پروژه‌های نفت و گاز کشور عرضه و رونمایی می‌شود.

به گفته رئیس کنفرانس تهران؛ شرکت‌های شل، توتال، لوک اویل و دیگر بزرگان انرژی جهان در کنفرانس امروز حضور دارند.

سیدمهدی حسینی با اشاره به اینکه در مراسم معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی ۴۵ کشور دنیا شرکت دارند، افزود: مجموعه شرکت‌های حاضر در معرفی قراردادهای جدید نفتی شامل ۳۳۵ شرکت است که از این تعداد ۱۸۳ شرکت ایرانی و ۱۵۲ شرکت بین‌المللی هستند.

در مراسم افتتاحیه کنفرانس تهران که در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفت گزارشی از روند کار از دوره دو ساله بازنگری را به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رساند.

در ادامه بیژن زنگنه (وزیر نفت) با عنوان "سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت نفت" و موضوع "قراردادهای جدید" سخنرانی می‌کند. معاون حقوقی رئیس‌جمهور و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز در کنفرانس معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران سخنرانی می‌کنند.

در این کنفرانس مدیران ارشد کشور، مدیران عالی رتبه شرکت‌های نفت و گاز و نمایندگان مجلس نیز حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز