خبرگزاری کار ایران

متال بولتن نخستین «کنفرانس فلزات پایه» در ایران برگزار می کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۱۵۵

موسسه متال بولتن سال آینده نخستین کنفرانس فلزات پایه در ایران را برگزار می کند.

به گزارش  ایلنا از (ایمیدرو)،‌ مدیر برنامه ریزی و امور رویدادهای متال بولتن که به همراه تعدادی از مدیران این موسسه با رییس هیات عامل ایمیدرو دیدار کرد با ارایه درخواست فوق اظهار داشت:‌ با توجه به بررسی های انجام و نتایج موفقیت آمیز کنفرانس آهن و فولاد متال بولتن در ایران،‌ در نظر داریم نخستین کنفرانس فلزات پایه این موسسه را در ایران برگزار کنیم.

بندیکت اسمیت با یادآوری استقبال شرکت های خارجی و ایرانی از همایش متال بولتن کیش تصریح کرد: پیشنهاد ما برگزاری این کنفرانس در نیمه دوم سال جدید میلادی است. این کنفرانس موضوعات را درباره فلزاتی همچون آهن،‌ مس،‌ آلومینیوم،‌ روی،سرب،‌ نیکل، و... همچنین فلزات گرانبها همانند طلا،‌نقره  و... متمرکز خواهد کرد.

رییس هیات عامل ایمیدرو نیز با استقبال از این طرح گفت: چنین کنفرانسی سبب توجه شرکت های معتبر جهانی به جایگاه ایران در بخش فلزات می شود و ارتباطات دوسویه با ایران را وسعت می بخشد.

مهدی کرباسیان افزود: تخصصی شدن کنفرانس های حوزه فلزات در ایران،‌ گام مهمی برای شناخت از توانمندی های دو سویه است و به نفع متقابل برای شرکت های ایرانی و خارجی دارد.

موسسه متال بولتن 23 تا 25 شهریور ماه امسال نخستین کنفرانس و نمایشگاه آهن و فولاد خود در ایران را در جزیره کیش برگزار کرد. در آن گردهمایی بین المللی، مدیران عامل شرکت های بزرگ سنگ آهنی و فولاد همچنین ساخت تجهیزات و خدمات این بخش،‌ از 25 کشور جهان حضور یافتند و مذاکراتی وسیعی بین شرکت ها برگزار شد که به گفته مدیران این موسسه، جایگاه ایران به گونه ای است که متال بولتن را ترغیب به برگزاری کنفرانس جدیدی در یکی از شهرهای ایران کرده است.

اکنون با توجه به ارزیابی های انجام و موقعیت مناسب ایران در حوزه معدن و صنایع معدنی،‌ متال بولتن برنامه خود را برای اجرای کنفرانس فلزات پایه ارایه کرده است.

موسسه متال بولتن که در 113 سال پیش در انگلستان پایه گذاری شد علاوه انتشار نشریه، برگزاری گردهمای های تخصصی حوزه فلزات را در سراسر دنیا برعهده دارد. این موسسه تا پیش از امسال،‌ از ایران به عنوان میزبانی کنفرانس های بین المللی خود بهره نبرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز