خبرگزاری کار ایران

اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود:

کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی و فناوری درحوزه سلامت

هدف از برگزاری این کنگره توسعه فضای تعامل و شبکه‏‌سازی بین کشورهای اسلامی، ارائه دستاوردهای فناوری، نوآوری و برندهای برتر در این کشورها و بررسی چالش‎های پیش رو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا بنابر اعلام روابط عمومی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی؛ برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برگزاری کنگره بینالمللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی صورت گرفته و بر اساس جمع بندی‌های صورت گرفته همایش مذکور در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 1 و 2 اسفند ماه 1394 در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این کنگره توسعه فضای تعامل و شبکه‏‌سازی بین کشورهای اسلامی، ارائه دستاوردهای فناوری، نوآوری و برندهای برتر در این کشورها و بررسی چالشهای پیش رو خواهد بود. از سویی دیگر دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی سعی دارد تا فرصت‌های منحصر بفرد بوجود آمده در کشورهای اسلامی را؛ زمینه­ ساز حضور کارشناسان حوزه سلامت، تجار، بازرگانان و تولید­کنندگان کشورمان در بازارهای مورد نظر کند.

دبیرخانه توسعه علوم و فناوری

بنابر آخرین اخبار اعلام شده از سوی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی؛ این کنگره در حوزه‌های گردشگری درمانی، تولید صادرات تجهیزات پزشکی،تولید و صادرات دارو،درمان های هسته ای،دانش بنیان،طب ‌ورزشی، طب سنتی و داروهای گیاهی،بهداشتی و مواد شیمیائی،تغذیه سالم و سلامت غذایی،سلول های بنیادین فعالیت خواهد خواهد داشت.  

کد خبر : ۳۲۴۰۳۱