خبرگزاری کار ایران

بسیج ۱۷ هزار اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۷۲۶

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به بسیج ۱۷ هزار اتوبوس برای جابه‌جایی زائران حسینی گفت: شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر از پیش فروش بلیت و صدور صورت وضعیت برای مسیرهایی غیر از مسیرهای منتهی به مرزهای مهران٬ شلمچه و چذابه در بازه زمانی ۸ تا ۱۸ آذر منع شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محسن حاجی اسماعیلی با اشاره به حرکت زائران حسینی به مرزهای شلمچه٬ چذابه و مهران برای شرکت در مراسم اربعین گفت: ۱۷ هزار اتوبوس در ناوگان حمل ونقل عمومی برون‌شهری کشور مشغول فعالیت هستند که اکثریت قریب به اتفاق آنها برای خدمات‌دهی به زائران حسینی بسیج شدند.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمات‌دهی به زائران جلساتی را با صنف گذاشته افزود: هفته گذشته در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر هماهنگی‌های لازم انجام شد. الان اکثریت قریب به اتفاق اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری به این امر اختصاص دارد.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: بخش‌نامه‌ای نیز چندی پیش به استان‌ها ارسال شد و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر از پیش فروش بلیت و صدور صورت وضعیت برای مسیرهای غیر از منتهی به مرزهای مهران٬ شلمچه و چذابه در بازه زمانی ۸ تا ۱۸ آذر منع شدند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی آماده شده است ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی عمومی برون‌شهری تقریبا در تمام استان‌ها برای جابه‌جایی زائران حسینی درنظر گرفته شده حال آنکه در روزهای عادی چنین خدماتی ارائه نمی‌شود. هم اکنون زائران حسینی که در سراسر کشور می‌توانند برای رفتن به مرزهای غربی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

حاجی اسماعیلی درباره نحوه نظارت بر بلیت‌فروشی و خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی به زائران اظهار کرد: تمام عوامل در ترمینال‌های مسافری و نقاط مرزی فعالند ضمن آنکه اگر مشکلی بود هموطنان عزیز می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و مورد مدنظر خود را مستند اطلاع دهند که حتماَ به شکایات آنها رسیدگی خواهد شد اگر هم یک شماره تماس بگذارند نتیجه بررسی به کسی که در سامانه ۱۴۱ پیام گذاشته اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: برای زمان بازگشت زائران هم با همه استان‌ها هماهنگی لازم انجام شد تمام اتوبوس‌ها برای مناطق مرزی هستند به عبارت بهتر خدمات‌دهی به سایر نقاط کشور تقریباَ به حداقل و در سطح ضرورت خواهد بود. در خواست ما از هموطنان عزیز این است که در این ایام سفرهای غیرضرور خود را به زمانی دیگر موکول کنند تا به بهترین نحو خدمات‌دهی به زائران حسینی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز