خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی بورس؛

انتظار تغییر در بورس نداشته باشید

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۷۳۵

عضو شورای عالی بورس از رکود بازار در روزهای آینده گفت.

محمد رضا پور ابراهیمی در گفتگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت بورس گفت: با وجود وضعیت اقتصادی موجود و رکودی که بر بازار حاکم است سهامداران و فعالین در بورس انتظار تحرک خاصی را در بورس نداشته باشند.

وی افزود: زمانی بورس از این حالت فعلی خارج می شود که رونق به بازار برگردد و کارخانه ها دوباره با حداکثر توان خود فعالیت کنند این درحالیست که خودرو سازهای ما از وضعیت خوبی به سر نمی برند و شرکتهای عمرانی نیز مقدار زیادی از دولت طلب دارند.

نماینده مردم کرمان در خصوص بسته خروج از رکود تصریح کرد: دولت نیز شرایط رکود را درک کرده است و بر همین اساس بسته ای طراحی کرده ولی با اینکه هنوز این بسته نهایی نشده است اما اطلاعاتی که تاکنون از آن منتشر شده نمی توان انتظار تحول خاصی داشت.

وی ادامه داد: دولت با توجه به رفع تحریم ها در چند ماه آینده این بسته 5 ماهه را تهیه کرده است تا بدین صورت زمان بخرد و بعد از لغو تحریم ها و اجرایی شدن برجام اندکی از رکود خارج شود.

پور ابراهیمی افزود: بورس نسبت مستقیمی با بازار دارد و تا رکود فعلی وجود دارد نباید انتظار تحرک خاصی را داشت و در حال حاضر  بازار منتظر بودجه سال بعد است که ببیند دولت بر چه اساس درآمده های خود را سهمیه بندی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز