خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون اول رئیس جمهور از قطعه یک آزادراه تهران شمال / ساخت تونل قطعه یک به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۳۴۱

ظهر امروز معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی ، رئیس بنیاد مستضعفان، استاندار تهران و به همراه چند تن مسئولان از قطعه یک آزادراه تهران شمال و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهران اعتمادی، مدیر عامل شرکت ساخت آزادراه تهران شمال در این بازدید در تشریح اقدامات انجام شده در طول یکسال گذشته گفت: از تیرماه سال گذشته چیزی حدود 900 میلیارد تومان بین 5 پیمانکار ایرانی این قطعه قرار داد بسته شده است.

وی با اشاره به میزان قراردادها گفت: 5 قرارداد 135 میلیاردتومان، 125 میلیارد تومانی، 78 میلیارد تومانی و دو قرارداد 95 میلیارد تومانی بسته شده است.

اعتمادی با بیان اینکه پیمانکار چینی با قرارداد حدود 70 میلیون دلاری در حال اجرای پروژه است گفت: عدد قرارداد چینی‌ها کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تونل قطعه یک این آزاد‌راه توسط چینی ها به پایان رسیده است اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر این قطعه از آزادراه مشکل معارض ندارد.

وی با اشاره به قطعه دو آزادراه تهران شمال گفت: این قطعه از شهرستانک شروع و تا پل زنگوله ادامه دارد طول این قطعه 14 کیلومتر به اضافه 6.5 کیلومتر تونل البرز است.

اعتمادی با بیان اینکه از یک مشاور ایتالیایی برای ساخت این تونل استفاده می‌کنیم گفت: این مشاور ایتالیایی در مزایده بین‌المللی برنده شده است و شروع به کار خواهد کرد.

اعتمادی با اشاره به سرمایه گذاری 60 میلیارد تومانی در قطعه 4 آزادراه در بازه زمانی سه ماهه گفت: در حال حاضر 95 درصد این پروژه ایمن شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز