خبرگزاری کار ایران

گشایش اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، نیمه قیمتی و صنایع وابسته در کیش

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۲۴۹

اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، نیمه قیمتی و صنایع وابسته در کیش با هدف بهبود فضای کسب و کار در صنعت طلا و جواهر، در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه با حضوردکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، روسا و اعضای اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، اعضای هیئت مدیره کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش گشایش یافت.

در این نمایشگاه انواع سرویس های مختلف طلا و جواهر(گردنبند، گوشواره، دسبند، زنجیر)، انواع سنگ های قیمتی، انواع جواهرات، انواع فیروزه ها، دستگاههای مدرن تولید داخل طلا و جواهر، انواع شیشه های ضد گلوله و مقام در برابر زلزله، انواع دستگاهها و سیستم های حکاکی، دستگاههای جدید ریخته گری و سازنده مصنوعات طلا و پلاتین، دستگاههای برش و حالت دهنده طلا، دستگاههای میکرو جوش نقطه ای طلا و جواهرات، دستگاه های مدل سازی با حجم تولید بسیار بالا، کوره های ذوب طلا، ابزارآلات، دستگاههای ساخت زیورآلات، دستگاههای تصفیه طلا، انواع صندوق های نسوز و درب های ضد سرقت، دستگاههای تولید شمش و دیگر تجهیزات و صنایع وابسته ارائه می شود و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه در سه حوزه " ابزار و تجهیزات و ادوات ماشین سازی"، " سازندگان طلا و جواهر، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی" و " فروش و بازرگانی" برگزار شده است.

همچنین اتاق اصناف ایران، کمیسیون طلا و جواهر و اتحادیه های طا و جواهر استان تهران، اصفهان، یزد، همدان و تبریز و سایت های زرین، طلا نیوز، دو بوری، اونس و مجله طلا و جواهر  حامیان معنوی این نمایشگاه می باشند.

برگزاری این نمایشگاه برای اولین بار در سطح بین الملل در کشور، حضور طلای موته اولین تولید کننده شمش طلا در کشور و همچنین حضور شرکت روبینا کیش، تنها کارخانه تولید کننده زیور آلات در کیش از ویژگی های عمده و شاخص این نمایشگاه است.

گفتنی است کشور ایران جزو 10 کشور پر مصرف این صنعت در جهان می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز