خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی در گفت وگو با ایلنا مدعی شد؛

واگذاری اراضی ویژه به بنیاد مستضعفان فرقی با زمین خواری ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۸۴۵

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با تاکید بر اینکه واگذاری اراضی ویژه مجاور آزادراه تهران- شمال به بنیاد مستضعفان اقدام غیر فنی و غیر کارشناسی بوده،‌ گفت: واگذاری این اراضی به بنیاد برای تامین مالی پروژه فرقی با زمین خواری ندارد.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: اراضی بسیار مهم مجاور آزادراه تهران- شمال در حالی به بنیاد مستضعفان واگذار شد که تاکید مقام معظم رهبری همواره بر حفاظت از این مناطق و اراضی ویژه بوده است حال این اراضی به منبع درآمدی برای تامین مالی بنیاد برای ساخت آزادراه تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری زمین به سازنده پروژه در قراردادها تصمیم بسیار غلطی بود،‌ ادامه داد:‌ در حال حاضر بهترین اراضی منطقه کلاردشت،‌ مرزن آباد،‌ نوشهر به بنیاد مستضعفان داده شده است که البته هر بار که قصد ساخت و ساز در این مناطق را داشتند با ممانعت و مخالفت‌های مردمی و بومیان مواجه شده اند.            

لاشکی تاکید کرد: منابع تامین مالی ساخت این پروژه باید از طریق دیگر تامین می‌شد و نه فروش اراضی ویژه کشور.

احمدی لاشکی با بیان اینکه مجموعه وسعت نوشهر،‌ چالوس و کلاردشت چیزی حدود 3 هزار و 200 کیلومتر مربع است که بخش های مهم آن هم به سازنده آزادراه تهران- شمال داده شده است،‌ ادامه داد: نباید برای آبادانی یک نقطه و ایجاد رفاه؛ مناطق دیگری را تخریب و رفاه دیگری را از بین برد.     

نماینده مردم نوشهر و چالوس با بیان اینکه در قراردادهای اولیه با بنیاد برای ساخت آزادراه ابهامات زیادی وجود دارد،‌ گفت: معتقدم واگذاری این اراضی به بنیاد مستضعفان برای ساخت و سازها، فرقی با زمین خواری ندارد و همان پیامدها را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز