خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام:

زمینه اشتغال 550 نفر در منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۵۴۲

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام، از جذب و اشتغال 550 نفر به صورت مستقیم در هفت ماه نخست سال 94 در این منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و گفت: زمینه اشتغال غیرمستقیم 950 نفر در این مدت فراهم شده که در مقایسه با سال قبل 30 درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدعلی مختاری با بیان اینکه جمعیت فعال شاغل در منطقه ویژه و فرودگاه بین المللی در حوزه صنعت، آموزش و خدمات به طور مستقیم 2 هزار و 500 نفر است، افزود: انتظار می رود براساس برنامه پیش بینی شده تا پایان سال برای 150 نفر ایجاد اشتغال شود.

وی از افزایش 57 درصدی عملکرد و درآمد فرودگاهی نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: عملکرد شش ماه نخست سال 94 حاکی از گسترش مجموعه فعالیت های خدمات مرتبط با فرودگاه است.

مختاری با اشاره به فراهم سازی مقدمات حضور سه شرکت هواپیمایی دیگر در فرودگاه پیام، افزود: طی مذاکرات انجام شده شرکتهای عمان ایر، پارس ایزوتوپ برای حمل دارو و شرکت شفق بال به منظور استقرار بالگرد در فرودگاه حضور خواهند یافت.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام، با اشاره به لغو تحریم ها و رفع موانع در جذب سرمایه گذار خارجی، گفت: شرایط خاص و قوانین و مقررات منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان نزدیکترین منطقه به پایتخت برای جذب سرمایه گذار خارجی در شرایط پسا تحریم آماده است که به همین منظور کمیته ای برای بررسی پذیرش سرمایه گذاری و کاهش ریسک در سرمایه و تدوین بسته مشوق های اقتصادی، تسهیل در شرایط محیطی براساس قوانین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: تحقق در آمد پیش بینی شده براساس برنامه ریزی انجام شده نیاز به همت، تلاش، همدلی و همزبانی همه کارکنان و ارگانهای مستقر در فرودگاه دارد که با کار مستمر می توان به منابع در آمد پایدار دست پیدا کرد.

منطقه ویژه اقتصادی پیام در محدوده ای به وسعت 3600 هکتار در اراضی 10هزار هکتاری فرودگاه بین المللی پیام واقع در استان البرز از سال 1380 تاسیس شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز