خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضائی ایران

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۲۶۲

ر این نمایشگاه نوین ترین و جدیدترین دستاوردها،پیشرفت ها، تجهیزات، صنایع و قطعات مختلف صنایع هوایی واحدهای تولیدی، تجاری و تحقیقاتی داخلی و شرکت های خارجی ارائه و به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش ایلنا ، ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضائی ایران با حضور و مشارکت شرکت های مختلف داخلی و خارجی و همچنین مشارکت وزارتخانه ها ، نهاد ها و سازمان های مرتبط، از 4 تا 6 آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه نوین ترین و جدیدترین دستاوردها،پیشرفت ها، تجهیزات، صنایع و قطعات مختلف صنایع هوایی واحدهای تولیدی، تجاری و تحقیقاتی داخلی و شرکت های خارجی ارائه و به نمایش گذاشته می شود.

ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضائی ایران در شش بخش؛1- تعمیر، نگهداری و اورهال هواپیما 2- الکترونیک،اویونیک،مخابرات و رادار 3- صنایع هوایی بدونه سرنشین 4- هوانوردی عمومی و هواپیماهای سرنشین دار 5- آموزش، استاندارد سازی و مهندسی مشاور 6- خدمات فنی و قطعه سازی(زنجیره تامین هوا فضا)7- فضایی و هوافضا برگزار می شود.

در بخش نرم افزاری این نمایشگاه انواع مختلف سیستم عامل ها، دریافت نرم افزار از طریقwifi  ، ذخیره اطلاعات در تلفن همراه و امکان مسیر یابی از طریق برنامه های نرم افزاری ارائه می شود.در بخش سخت افزاری هم، تولیدات و صنایع مختلف از جمله؛ هواپیماهای سبک و فوق سبک، انواع بالگردها، ماهواره برها و قطعات مربوط به موتور هواپیماها و موشک ها، سازه های پرنده،قطعات فلزی و غیر فلزی،تجهیزات هوایی و فرودگاهی، ابزارآلات خاص هوایی، سامانه های الکترونیکی، اویونیکی، مخابراتی و راداری، بدنه و دیگر صنایع و تجهیزات نوین صنعت هوایی و فضائی ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

تاکنون حضور 114 شرکت داخلی و خارجی در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضائی ایران قطعی شده است .در کنار شرکت های داخلی تا کنون حضور شرکت هایی از کشورهای آلمان، انگلستان، بلژیک، ترکیه، فرانسه، روسیه ،چین، ایتالیا و اردن هم نهائی شده و پیش بینی می شود در روزهای آینده علاوه بر افزایش شرکت های خارجی، با ورود سازمان صنایع هوایی کشور، تعداد شرکت های داخلی نیز افزایش یابد.

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضائی ایران علاوه بر نمایش توانمندی های صنایع هوایی و فضایی کشور، برخی از شرکت های هوایی؛ نشریات و مجلات تخصصی، ماکت و مدل های خود در حوزه صنایع هوایی را ارائه می کنند.

در بخش نمایش هوایی و پروازها نیز هواپیماهای سبک و فوق سبک، آبپاش، دو زیست، جایرو و هلی کوپتر حضور دارند.

مدیر برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی هوایی و فضایی ایران گفت: تقریبا اغلب شرکت های هوایی در حوزه صنایع هوایی فضایی، خطوط هوایی، فرودگاهی، و بخش خصوصی هوایی در این نمایشگاه حضور دارند.

ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضائی ایران را اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور با حمایت و همکاری سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مصلح، وزارت راه و شهرسازی، وزرت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امورخارجه ، معاونت علمی و فناوری ریاست جهموری، مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی ایران، سازمان صنایع هوا فضا، سازمان فرودگاهها، سازمان صنایع هوایی، قرارگاه ثارالله تهران، ارتش ج ا ایران ، سپاه پاسداران و دیگر سازمان ها و نهاد های مرتبط برگزار می کند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز