خبرگزاری کار ایران

رئیس موسسه واکسن و سرم سازی رازی:

خط تولید واکسن تب برفکی آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۸۲۷

رئیس موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: با توجه به اینکه با وجود سال‌های تحریم قدرتمندانه به تولید داروهای دامی در کشور ادامه داده‌ایم با افتخار اعلام می‌کنیم که در حال حاضر در رقابت با برندهای خارجی هستیم.

حمید کهرام، رئیس موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت تولید واکنس تب برفکی در کشور بیان داشت:تولید واکسن تب برفکی در کشور آغاز شده است و امیدواریم که 30 درصد از نیاز بازار از طریق تولید داخلی تامین شود.

وی گفت: در حال حاضر  امکان صادرات واکسن‌های دامی وجود ندارد وتمام واکسن‌های تولیدی به اندازه تامین مصرف داخلی است.

رئیس موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی در پاسخ به این سوال که چه واکسنی برای دام وارد کشور می‌شود بیان داشت: با توجه به اینکه با وجود سال‌های تحریم قدرتمندانه به تولید داروهای دامی در کشور ادامه داده‌ایم با افتخار اعلام می‌کنیم که در حال حاضر در رقابت با برندهای خارجی هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مصرف سالانه واکسن تب‌برفکی 20 میلیون دوز است ظرفیت تولید این واکسن در کشور تا 4 برابر این عدد است.

رئیس موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی با اشاره به ورود بخش‌خصوصی برای تولید واکسن تب‌برفکی افزود: برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی نیاز به حمایت کامل برای جلوگیری از واردات بی‌رویه واکسن‌های طیور داریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز