خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی :

امکان دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات تا دو سال آینده

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۷۰۷

وزیر راه و شهرسازی از ایجاد یک سبک جدید از ارائه خدمات در حوزه مدیریت عمومی خبر داد و گفت: تا یکی دو سال آینده شهروندان دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت راه و شهرسازی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس آخوندی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارائه خدمات به مردم را بر مبنای مدیریت نوینی تعقیب می کنیم، اظهار کرد: مبنای اصلی این ارائه خدمات؛ دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات است.

وی با اشاره به این اندیشه که سیستم‌هایی که طراحی می‌شوند منحصر به سامانه‌های وزارت راه و شهرسازی نیست، ادامه داد: سیستم ها به صورتی طراحی می شوند که تمام شهروندان به اطلاعات این سیستم ها دسترسی آزاد داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمام اقدامات از ابتدا برمبنای دسترسی آزاد به اطلاعات است، گفت: این بدان مفهوم است که می خواهیم  وزارت راه و شهرسازی را در ساختمان شیشه‌ای مدیریت ‌کنیم.

آخوندی افزود: اجرای این اقدامات کار بسیار سختی است و فارغ از طراحی یک سیستم جدید، پرنسل و کارکنان برای کار با این سیستم به آموزش گسترده ای نیاز دارند.

وی با بیان اینکه قصد داریم این سیستم را در سراسر کشور پیاده کنیم و یک سبک جدیدی را در حوزه مدیریت عمومی ایجاد کنیم، گفت: امیدوارم این سیستم ها و ارائه اطلاعات به مردم ظرف یکی دو سال آینده اجرایی شود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز