خبرگزاری کار ایران

معاون راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی:

کاهش 12 درصدی تلفات سوانح راه‌های روستایی / بدهی 800 میلیاردی به پیمانکاران راه‌های روستایی

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۵۴۰

معاون راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در شش ماهه اول سال میزان تلفات جاده‌ای در راه‌های روستایی 12درصدکاهش یافته است گفت: میزان بدهی این معاونت به پیمانکاران راه‌هایی روستایی 800 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین میرشفیع در نشست خبری پنجمین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی و صنایع و شرکت‌های وابسته با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای در راه‌های روستایی گفت: خوشخبتانه در شش ماهه اول امسال، تلفات ناشی از حوادث جاده‌اسی در راه‌های روستایی 12 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه امیدوارم این روند کاهشی تا پایان سال ادامه داشته باشد گفت: در حال حاضر تمرکز بر روی برنامه ششم توسعه است اینکه راه‌های روستایی چه نیازهایی دارند.

میرشفیع با اشاره به میزان اعتبارات سال 94 که تخصیص یافته است گفت: خوشبختانه در نیمه اول سال مهمترین اعتباراتی که داشتیم قیری است که از محل تبصره 2 قانون بودجه به راه‌های روستایی اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباراتی که داشتیم تخصیص به موقع این میزان قیر باعث شد در فصل مناسبی از سال فعالیت‌های عمرانی انجام شود.

معاون راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی درباره میزان بدهی این معاونت به پیمانکاران گفت:در حال حاضر چیزی حدود 3 هزار پروژه عمرانی در راه‌های روستایی در دست اجراست و چیزی حدود 800 میلیارد تومان به پیمانکاران این حوزه بدهکار هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز