خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بیمه ایران:

موافقت بیمه ایران با اعلام فهرست بدهکاران

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۵۳۷

با ایجاد فهرست سیاه بدهکاران مالی شبکه بیمه ای موافقیم و تمامی شرکت های بیمه ای باید متعهد به برخورد جدی با پدیده فوق باشند و بیمه مرکزی نیز به عنوان نهاد نظارتی از آن حمایت کند.

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه ایران: ارتقاء سطح خدمات شرکت، سرعت در ایفاء تعهدات بیمه ای و بهبودکیفیت پرتفوی شرکت بخشی از راهبردهای شرکت بیمه ایران است.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، سیدعباس حسینی با اشاره به اینکه بیمه ایران به دنبال خلق بیمه نامه های جدید، با کیفیت وارتقاء سطح خدمات شرکت به بیمه گذاران می باشد تصریح کرد: معتقد هستیم بیمه گذاران ایرانی لایق بهترین خدمات بیمه ای می باشند لذا ارائه خدمات با کیفیت بالا از جمله مهمترین راهبردهای آتی شرکت بیمه ایران است برهمین اساس استراتژی ما در صدور بیمه نامه ها، توجه جدی به بهینه کیفیت پرتفوی شرکت خواهد بود.

حسینی در خصوص ایجاد فهرست سیاه بدهکاران مالی شبکه بیمه ای کشور نیز گفت: با ایجاد فهرست سیاه بدهکاران مالی شبکه بیمه ای موافقیم و تمامی شرکت های بیمه ای باید متعهد به برخورد جدی با پدیده فوق باشند و بیمه مرکزی نیز به عنوان نهاد نظارتی از آن حمایت کند.

وی اضافه کرد: پیگیری وصول مطالبات و جلوگیری از انباشت بیشتر آن از دیگر برنامه های شرکت می باشد که در نظر داریم با تقویت راهکارهای قانونی و اجرایی لازم و باز تعریف اختیارات شعب و کمیته پیگیری وصول مطالبات منابع مالی شرکت را تقویت کنیم.

وی تأکید کرد: بیمه ایران به هیچ وجه به دنبال رقابت با شرکت های بیمه خصوصی نیست بلکه اعتقاد دارد با همکاری و همدلی تمامی شرکت های بیمه ای و بازنگری صنعت بیمه کشور باید به دنبال توسعه فرهنگ بیمه در کشور و گسترش فضای آرامش برای فعالان اقتصادی وآحاد جامعه باشیم.

به اعتقاد وی دستگاه های اجرایی از جمله بانک ها و برخی شرکت ها و سازمان های بزرگ اقتصادی کشور با تأسیس شرکت های بیمه ای، درآمد و هزینه های خود را به صورت درون سازمانی پوشش می دهند که این موضوع نتوانسته است به گسترش و توسعه صنعت بیمه متناسب با افزایش حجم فعالیت های اقتصادی کشور رشد یابد.

وی در ادامه به وضعیت معیشتی شبکه فروش بیمه ایران اشاره کرد و افزود: هم اکنون تعداد زیادی از نمایندگان ارزشمند ما قادر به تأمین مخارج خود نیستند وفعالیت بسیاری از آن ها زیانده می باشد برهمین اساس و به عنوان یک ضرورت، توجه ویژه به اقتصاد نمایندگان خواهیم داشت تا وضعیت آن ها بهبود یابد.

حسینی با بیان اینکه ما بدنبال بهبود پرتفوی بیمه ایران هستیم، تصریح کرد: برای دستیابی به این مهم باید انعطاف پذیری، سرعت در تصمیم گیری و واکنش های بازار را روزانه پیگیری و به واکنش های بازار و سایر صنایع را مورد توجه ویژه قرار دهیم .

وی در خصوص ارزیابی شعب و نمایندگی های شرکت نیز گفت: لازم است متناسب با فضای کسب و کار کشور در نحوه ارزیابی شعب و نمایندگی های شرکت تجدید نظر کنیم و به واحدهایی که توانایی مطلوبی دارند اختیارات لازم داده شود تا بتوانند با افزایش اختیار مورد نیاز، به سرعت تصمیم گیری کرده و برای شرکت خلق ارزش نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز