خبرگزاری کار ایران

بیش از117 میلیون دلار کالا از سیستان و بلوچستان به پاکستان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۲۶۳

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 117 میلیون و 10 هزار و 578 دلار کالا در شش ماه نخست امسال از گمرک ها و بازارچه های مرزی استان به کشور پاکستان صادر شده است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، غلامعلی گنجعلی روز سه شنبه در این زمینه بیان کرد: میزان صادرات از گمرک های استان در این مدت 74 میلیون و 244 هزار و 118 دلار و از بازارچه های مرزی 42 میلیون و 766 هزار و 460 دلار بوده است.

وی ادامه داد: صادرات کالا در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد شش درصدی برخوردار بوده است.

وی اظهار داشت: 49 درصد مجموع صادرات سیستان و بلوچستان به کشور پاکستان انجام شده که عمده کالاهای صادراتی نیز شامل مصالح سیمان، قیر، تخم گشنیز، سیب درختی و محصول های شیمیایی و صنعتی بوده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: میزان صادرات ایران به پاکستان در این مدت 283 میلیون و 746 هزار و 979 دلار و میزان صادرات استان به پاکستان در مدت یادشده 117 میلیون و ده هزار و 578 دلار بوده که سهم صادرات استان سیستان و بلوچستان از مجموع صادرات ایران به کشور پاکستان 41 درصد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز