خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حکم جدید دادگستری برای بستن چاه‌های غیر مجاز / دست وزارت نیرو برای اعمال قانون بازتر می‌شود

حاج رسولی‌ها گفت: با اختیاراتی که دادگستری به ما داده است تعداد افرادی که تحت عنوان ضابطین قانون از آن‌ها یاد می‌شود، بیشتر خواهد شد و ما می‌توانیم خودمان اعمال قانون کنیم.

حاج رسولی‌ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه آیا وزارت نیرو جهت بستن چاه‌های غیرمجاز از ارگان‌های نظامی نیز کمک می‌گیرد، گفت: ممکن است در برخی موارد در مسدود کردن برخی چاه‌ها از نیروی انتظامی کمک بگیریم و وقتی قوه قضائیه برای اجرای احکام حکمی را اعلام می‌کند معمولا پاسگاه‌های مناطق به اجرای قانون کمک می‌کنند و در حال حاضر دادگاه‌ها و قاضی‌های خاصی در بعضی مناطق وارد عمل می‌شوند.

وی در خصوص حکم اخیر دادگستری مبنی بر اجازه به وزارت نیرو جهت اعمال قانون نیز اظهار داشت: دادگستری اعلام کرده که ابزار قانونی زارت نیرو برای بستن چاه‌های غیر مجاز یک سری احکام ماده ۳۰ توزیع عادلانه را دارد که بعنوان احکام قانون دادگستری تحت عنوان ضابطین دادگستری اعمال قانون می‌کنیم.

حاج رسولی‌ها تصریح کرد: طبق حکم دادگستری اجازه اعمال قانون به همکاران نیرو داده می‌شود و با اختیاراتی که دادگستری به ما داده است تعداد افرادی که تحت عنوان ضابطین قانون از آن‌ها یاد می‌شود، بیشتر خواهد شد و ما می‌توانیم خودمان اعمال قانون کنیم.

کد خبر : ۳۱۳۷۶۶