خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

توسعه روابط دو جانبه تهران و باکو از سیاست های دولت یازدهم است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، با توصیف اینکه روابط دو کشور در حد بسیار خوبی قرار دارد و هیچ مانعی برای توسعه روابط و همکاری های دو جانبه وجود ندارد، گفت: توسعه روابط تهران و باکو از سیاست های دولت یازدهم است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تلکام 2015 بوداپست مجارستان ضمن دیدار با همتای آذربایجانی خود، افزود: همکاری های فنی بین دو وزارتخانه در زمینه های ICT به ظرفیت بالایی خواهد رسید و جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مخابرات، پست، نرم افزار، تحقیق و توسعه، برای توسعه همکاری های دو جانبه، آمادگی خود را اعلام می کند.

وی گفت: تفاهم نامه های زیادی بین دو کشور در بخش های پست و ICT بر اجرای کامل اهداف دو جانبه انجام شده که در ادامه این روند خواستار توسعه روابط بین بخش های خصوصی ایران و جمهوری آذربایجان نیز خواهیم بود زیرا ظرفیت های بخش خصوصی دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار بالا است.

وزیر ارتباطات آذربایجان نیز با استقبال از همکاری دو جانبه بر آمادگی آن وزارتخانه برای افزایش همکاری ها خواستار روابط بیشتر در بخش ترانزیت باند پهن، امور فضائی، تجهیزات مخابرات، نرم افزارهای فیبر نوری، پست و تحقیقات بین دو کشور شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که جهت شرکت در تلکام 2015 در بوداپست به مجارستان سفر کرده با علی عباس اف وزیر ارتباطات و فناوری های پیشرفته آذربایجان ملاقات کرد و در خصوص توسعه روابط ایران و جمهوری آذربایجان گفتگو کردند.

کد خبر : ۳۱۳۳۸۱