خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام شهرستانی نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی:

فرهنگ‌سازی مالیاتی باید از رسانه ملی آغاز شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۲۴۷

نظام مالیاتی باید با حمایت دیگر ارکان کشور و مشارکت کارشناسان فرهنگی در جهت توسعه فرهنگ مالیاتی گام بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی تاکید کردند: نظام مالیاتی باید با حمایت دیگر ارکان کشور و مشارکت کارشناسان فرهنگی در جهت توسعه فرهنگ مالیاتی گام بردارد.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه مالیاتی ایران، عسکری رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و هیات همراه در ادامه دیدارهای یک روزه خود با آیات عظام و مراجع عالیقدر در قم، بعد از ظهر امروز سه شنبه 21 مهرماه، با حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی دیدار کردند. حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی مالیات را مقوله مهم خوانده و با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی در پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی کشور، افزودند: فرهنگ‌سازی مالیاتی وظیفه رسانه ملی است و باید بحث توسعه فرهنگ مالیاتی از این رسانه آغاز شود. ایشان در پایان خاطرنشان کردند: همه ما باید ضمن احترام و کمک به همدیگر در تمام امور، مدیریت و برنامه‌هایمان نیز سیستماتیک انجام گیرد.

عسکری نیز پیش از سخنان این مرجع عالیقدر، ضمن تشریح اقدامات و اصلاحات صورت گرفته در نظام مالیاتی در سال‌های اخیر، اظهار داشت: با اجرای طرح جامع مالیاتی و قانون اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در آینده نزدیک، شاهد تحول اساسی و مطلوبی در جهت بهبود نظام مالیاتی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز