خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه:

سیاست گذاری کلان حمل ونقل و ایمنی دو برنامه وزارت راه وشهرسازی است

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۴۷۱

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی سیاست گذاری کلان در حوزه حمل ونقل و تهیه نقشه عملیاتی ایمنی را دو برنامه مهم وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیر امینی در شورای برنامه ریزی حمل و نقل برنامه ششم بر تحقق حمل و نقل یکپارچه برون شهری و درون شهری تاکید کرد و از نمایندگان وزارت کشور خواست در کمیته های تخصصی جاده ای، ریلی و هوایی شورای برنامه ریزی حمل و نقل حضور مستمر داشته باشند، چرا که ایجاد حمل و نقل یکپارچه یکی از اولویت های نخست در وزارت راه و شهرسازی است.

وی افزود: اتصال حمل و نقل جاده ای با ریل، اتصال شبکه جاده ای با بنادر، ایجاد لجستیک پارک ها و ارتباط با مرزهای زمینی ازجمله مواردی است که با توجه به اهمیت آنها، باید به طور خاص در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به توسعه حمل و نقل هوشمند اشاره کرد و افزود: در این خصوص باید یک سیاست گذاری جامع وجود داشته باشد.

امینی درباره لجستیک پارک ها نیز گفت: در بخش لجستیک پارک ها نیز سازمان های زیادی دخیل هستند که در جایگاه و رتبه ایران در این حوزه نقش بسزایی دارند، بنابراین می توانیم برای افزایش بهره وری و ارتقاء شاخص های LPI در حوزه لجستیک در برنامه ششم توسعه، امیدوارم باشیم.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: سیاست گذاری کلان در حوزه حمل ونقل براساس خروجی های مطالعات طرح جامع حمل و نقل پس از تأیید کارگروه تلفیق شورای برنامه ریزی حمل و نقل، در شورا مطرح و به تصویب خواهید رسید، سپس براساس آن برنامه ریزی پیش رو در دوران برنامه ششم انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز