خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج:

تاکید بر تعامل متقابل شهرداری‌ها و بانک شهر

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۳۵۴

علی ترکاشوند با اشاره به تلاش‌های شهرداری تهران و دکتر پورزرندی در تاسیس بانک شهر، گفت: راه اندازی این بانک با حمایت شهرداری‌ها انجام شد و امروز همه بر موفقیت این بانک اذعان دارند.

به گزارش ایلنا، علی ترکاشوند با اشاره به تلاش‌های شهرداری تهران و دکتر پورزرندی در تاسیس بانک شهر، گفت: راه اندازی این بانک با حمایت شهرداری‌ها انجام شد و امروز همه بر موفقیت این بانک اذعان دارند.

وی افزود: در ابتدا همه بانک شهر را بانک شهرداری تهران می‌دانستند، اما امروز شاهد گسترش فعالیت‌های این بانک در سایر شهرها و حمایت آن از پروژه‌های شهرهای سراسر کشور هستیم.

ترکاشوند با اشاره به گسترش فعالیت‌های عمرانی در شهرهای مختلف کشور خاطرنشان کرد: امروز شهرهای کشور تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است و ما نیز تلاش داشتیم تا در ارتباطی متقابل، همواره حامی بانک شهر باشیم.

شهردار کرج در ادامه اظهار کرد: امروز خوشحال هستیم که شاهد پیشرفت هر روز بانک شهر هستیم و امیدواریم این توفیقات بیشتر شود و با تعامل با یکدیگر هرچه بیشتر در راستای اصلاح و تقویت امور تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: کلانشهرها ظرفیت مهمی برای بانک شهر هستند و همه باید این احساس را داشته باشیم که بانک شهر متعلق به همه ماست و ما نیز سعی خواهیم داشت تا از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز