خبرگزاری کار ایران

بیانیه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در خصوص حادثه تلخ منا

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۶۲۳

مدیریت ناکار آمد حاکمان زر و زور و تزویر، خیل زائران عاشق را در بن بست سوزان منا زندانی و تلاش مظلومانه آنها را برای رهایی از دام به نظاره نشست.

به گزارش ایلنا، جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در خصوص حادثه تلخ منا و کشته شدن حجاج بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

تاریخ خونبارحجاج بیت الحرام یک بار دیگر تکرار و کام مسلمانان و آزادگان جهان را تلخ و آن ها رادر سوگ فقدان عزیزانشان نشاند.

مدیریت ناکار آمد حاکمان زر و زور و تزویر، خیل زائران عاشق را در بن بست سوزان منا زندانی و تلاش مظلومانه آنها را برای رهایی از دام به نظاره نشست. کارنامه سیاه مدیریت سی ساله اخیر پرده داران حرم امن الهی، نزدیک به پنج هزار کشته و هزاران نفر مجروح و مفقود را در خود جای داده است که بر بی کفایتی حاکمان آل سعود در چنین مسئولیتی خطیر دلالت دارد.

در هنگامه سخت کنونی، اتحاد، اتفاق و عاقبت اندیشی مسلمانان جهان قادر خواهد بود تا با ترسیم نقشه راه، از بروز و تکرار حوادث تلخ و سنگینی که منجر به از دست دادن عزیزانمان خواهد شد جلوگیری نماید.

ضمن عرض تسلیت، پرپر شدن کبوتران مهاجر را به سوگ می نشینیم و از درگاه یگانه مهربان علو درجات عروج یافتگان و صبر و شکیبایی وابستگان محترمشان را خواستاریم.

جامعه بازاریان و بازرگانان کیش

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز