خبرگزاری کار ایران

آپدیت اندروید به روز رسانی شد

به‌روز رسانی سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند همواره یکی ازدغدغه‌های اصلی کاربران گوشی‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا با آپدیت صحیح سیستم‌عامل، عملکرد گوشی بهبود و امنیت آن نیز افزایش می‌یابد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی با آن مواجه هستند نحوه به‌روز کردن اندروید است.

تمام عواملی که ممکن است پروسه دانلود ونصب رادچار مشکل کنند، باید کنترل شوند؛ به‌عنوان مثال شارژگوشی نبایدکمترازهشتاد درصد باشد. اگر هم برای آپدیت کردن سراغ فروشگاه‌های موبایل می‌روید، مسئله حفظ امنیت محتوای دستگاه اهمیت پیدا می‌کند.

همچنین برای اینکه با استفاده از اینترنت، کار به‌روز رسانی را انجام دهید، لازم است ازاینترنت پرسرعت استفاده کنیدوزمانی رابرای اینکاردر نظر بگیریدکه زمان اوج مصرف اینترنت نباشد تا بتوانیدبیشترین پهنای باند رادراختیارداشته باشید. زمان موردنیازبرای آپدیت اندروید به ‌سرعت اینترنت بستگی داردوممکن است بین یک الی هفت ساعت به طول بینجامد

راه‌های زیادی برای آپدیت اندروید وجود دارد، می‌توانید به اینترنت وای‌فای متصل شوید یابه مراکز ارائه خدمات گوشی تلفن‌همراه مراجعه و با صرف هزینه دستگاه خود را آپدیت کنید. اما در کنار این‌ها، راه دیگری نیز به نام Smart Kiosk برای به‌روز کردن گوشی‌ها وجود دارد. با استفاده از این برنامه می‌توان تنها با اتصال یک کابل ساده، گوشی خود را به‌روز کنید.

یکی از شرکت‌های تولیدکننده تکنولوژی جدیدSmart Kioskرامعرفی کرده تاکاربران موبایل و تبلت بتوانند به‌راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن، سیستم‌عامل دستگاه‌های خود را به‌روز رسانی کنند. این تکنولوژی نوآورانه، نوعی کیوسک است که به کمک یک کابل USB به تلفن یا تبلت متصل می‌شود. در وهله نخست، نسخه اندروید دستگاه را شناسایی می‌کند و به کاربر پیغام می‌دهد که نسخه فعلی آخرین نسخه است یا نیاز به آپدیت دارد. پس از آن نیز در زمانی کوتاه و باورنکردنی، جدید‌ترین نسخه موجود اندروید را در دستگاه نصب می‌کند.

.

کد خبر : ۳۱۱۴۶۳