خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

گذر موفق از پیک بار تابستان با مشارکت مشترکان تحقق یافت

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۱۱۹

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان از مشارکت مشترکین استان در زمینه گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری قدردانی کرد.

به‌گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به این که در تابستان امسال پیک بار شرکت توزیع برق استان 412 مگاوات بوده گفت: این مهم در تابستان سال جاری در روز چهارشنبه دهم تیرماه ساعت 12:45 ظهر اتفاق افتاده است.

وی با عنوان این که این میزان در تابستان سال گذشته و در حوزه مأموریت این شرکت 416 مگاوات بوده افزود: این مقدار در تابستان امسال به نسبت مدت متناظر سال 93 به مقدار 1.07 درصد کاهش داشته است.

موسوی زاده یادآور شد: انرژی تأمین نشده بخش توزیع در 6 ماهه اول سال 93 به مقدار 1 هزار و 165 مگاوات ساعت بوده و این شاخص عملکردی در 6 ماهه نخست امسال به 901 مگاوات ساعت رسیده و 22.6 درصد تقلیل یافته است.

وی با اظهار این که نرخ انرژی تأمین نشده به عنوان یکی از شاخص های بخش بهره برداری در 6 ماهه اول سال جاری، 0.8 در هزار است و به نسبت مدت مشابه سال قبل، 21.1 درصد کاهش داشته ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در بخش‌های فنی و فرهنگی، اقدامات مناسبی در حوزه‌های مشترکین، بهره‌برداری و مدیریت مصرف به عمل آمده و کاهش افزون بر یک درصدی پیک بار استان به نسبت سال 93، ماحصل همکاری مشترکان و کارکنان پرتلاش این شرکت تحقق یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز