خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

ایران دارای کمترین ریسک سرمایه گذاری در خاورمیانه است

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۸۴۵

وزیر راه و شهرسازی با بیان آنکه ایران در منطقه خاورمیانه کمترین ریسک سرمایه گذاری را در حال حاضر دارد، گفت: مشارکت بخش خصوصی در حوزه زیرساخت در جمهوری اسلامی ایران کاملا تجربه شده و اراده دولت نیز در این مشارکت روشن است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی افزود: در ایران در حوزه زیرساخت یک تجربه طولانی در مشارکت بخش خصوصی و بانک ها برای ساخت آزادراه های کشور داریم که تجربه بسیار موفقی بوده و اخیرا این مشارکت به ساخت بنادر، پس کرانه های بنادر، فرودگاه ها و راه آهن نیز تسری پیدا کرده است، بنابراین مشارکت بخش خصوصی در حوزه زیرساخت در جمهوری اسلامی ایران کاملا تجربه شده و اراده دولت نیز در این مشارکت روشن است.

آخوندی گفت: قطعا ایران در منطقه خاورمیانه کمترین ریسک سرمایه گذاری را در حال حاضر دارد و بخش خصوصی ایران و بخش خصوصی جهان در یک رقابت تنگاتنگ و هم آور رقابتی می توانند در این پروژه های بزرگ سرمایه گذاری شرکت کنند که از منافع آن هم جمهوری اسلامی ایران و هم سرمایه گذاران بهره مند می شوند.

علی نورزاد مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز گفت: بر این باوریم که شرکای اقتصادی ما با اطمینان کامل باید سود پروژه های قابل سرمایه گذاری خود را حاصل کنند لذا در این رابطه دولت جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی تضمین های لازم را در نظر گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز