خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق ایران خبر داد:

هیات اقتصادی 160 نفره فرانسوی دوشنبه در تهران

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۶۱۸

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته طی دو تا سه هفته گذشته، روز 30 شهریور تهران میزبان هیات بیش از 160 نفره فرانسوی است.

به گزارش ایلنا، محسن جلال پور روز یکشنبه در اختتامیه چهاردهمین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران، اظهار داشت: هیات بزرگ فرانسوی روز دوشنبه (فردا) در محل اتاق ایران اجلاس مشترک با همتایان ایرانی دارند.

قرار است روز سی‌ام شهریورماه جاری یک هیات تجاری از انجمن کارفرمایی فرانسه (مدف بین الملل)، متشکل از بازرگانان و صاحبان صنایع آن کشور که در زمینه های انرژی، نفت، گاز، پتروشیمی، بانک، بیمه و خدمات، حمل و نقل و امور زیربنایی، صنایع و تجارت، ارتباطات و فن آوری اطلاعات، کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند به سرپرستی وزیر کشاورزی آن کشور در محل اتاق بازرگانی ایران حاضر شوند.

پیش از این اعلام شد، وزیران کشاورزی و مشاور در امور بازرگانی خارجی و جهانگردی فرانسه برای رایزنی در زمینه های مورد علاقه به تهران سفر می کنند.

ریاست هیات فرانسوی برعهده استفان لوفول وزیر کشاورزی و ماتیاس فکل وزیر مشاور در امور بازرگانی خارجی و جهانگردی قرار دارد.

در طول این سفر علاوه بر تبادل نظر بازرگانان بلندپایه در اتاق بازرگانی، دیدارهای جانبی نیز بین شرکت های فرانسوی و همتایانشان در تهران صورت خواهد گرفت.

لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه مرداد ماه امسال در تهران حاضر شد و علاوه بر همتای ایرانی خود با تنی چند از مقامهای کشورمان مذاکره داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز