خبرگزاری کار ایران

داد و ستد 884 میلیارد ریالی فرابورس

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۲۷۱

معاملات امروز بازارهای فرابورس ایران در حالی پایان یافت که 180 میلیون و 860 هزار ورقه بهادار در 12 هزار و 751 نوبت به ارزش 884 میلیارد و 720 میلیون ریال داد و ستد شد.

امروز در فرابورس ایران، 180 میلیون ورقه بهادار به ارزش 884 میلیارد و 720 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از فرابورس، معاملات امروز بازارهای فرابورس ایران در حالی پایان یافت که 180 میلیون و 860 هزار ورقه بهادار در 12 هزار و 751 نوبت به ارزش 884 میلیارد و 720 میلیون ریال داد و ستد شد.

شاخص کل فرابورس، این هفته را با افزایش 3.7 واحدی آغاز کرد و در جایگاه 684 واحدی قرار گرفت و پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر مثبت را در رشد آیفکس داشت.

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با ثبت معامله 9 میلیون و 240 هزار سهم به ارزش 14 میلیارد و 310 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را از آن خود کرد.

همچنین، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام سرمایه‌گذاری مسکن پردیس و پس از آن شمال شرق شاهرود و روان فن‌آور بود و نماد شرکت‌های لیا، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت تهران، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، قند شیروان و قند چهارمحال به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

از سوی دیگر قند چهارمحال، قند شیروان و مواد ویژه لیا با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 667 تا 705 هزار ریال دست به دست شد.

در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 3 میلیون و 250 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره ماهانه رایتل با داد و ستد 30 هزار و 904 ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

امروز، نماد معاملاتی شرکت کی بی سی پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده افزایش سرمایه صاحبان سهام و ارائه اطلاعات پیش‌بینی با سرمایه جدید، بازگشایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز