خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر:

دستورالعمل شماره سه اجازه افزایش قیمت مسکن مهر را نمی دهد

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۱۸۴

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن گفت: هیچ افزایش قیمتی در مسکن مهر پردیس لحاظ نشده چون دستورالعمل شماره سه چنین اجازه ای را برای افزایش قیمت این واحدهای مسکونی نمی دهد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی افزود: نسبت به گذشته روند تکمیل پروژه های مسکن مهر در پردیس سرعت گرفته، پیش از این فاز 8 تا حدی متوقف شده بود، اما در حال حاضر در این فاز نسبت به گذشته فعالیت های بیشتری انجام می شود.

مهرآبادی اظهار داشت: حتی در شهری مثل پردیس که هزینه ساخت و سازها بسیار بالاست، اجازه افزایش قیمت داده نشده و طی جلساتی که برگزار شد، براساس دستور کتبی وزیر راه و شهرسازی، تامین خدمات زیربنایی و شبکه ها از منابع داخلی شرکت عمران شهرهای جدید تامین می شود که هم اکنون در حال ایجاد آنها هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز گفت: این شرکت هیچ قیمتی را به صورت نهایی اعلام نکرده و در قراردادها تمام قیمت ها علی الحساب ذکر شده است.

حسین رجب صلاحی افزود: بسیاری از متقاضیان تا پایان شهریورماه مهلت خواسته اند که آورده خود را تکمیل کنند و عده زیادی هم پرداخت کرده اند.

وی درباره متراژهای پردیس و تاثیر میزان متراژها بر قیمت تاکید کرد: متراژهایی در فاز 8 شهر جدید پردیس وجود دارند که مساحت آن ها حدود 150 متر و این واحدها سه خوابه هستند در حالی که در این شهر متراژهای برخی واحدهای دیگر به 100 متر می رسد که براساس هر مترمربع قیمت ها را تعیین می کنیم، اما باز هم افزایش قیمتی در کار نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز