خبرگزاری کار ایران

امیدواری بورس های ایران و لوکزامبورگ برای برقراری ارتباط

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۱۲۲

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و رییس بورس لوکزامبورگ ضمن دیدار و گفت و گو بر برقراری ارتباط موثر تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)؛ محمد فطانت در دیدار با روبرت شارفه رییس بورس لوکزامبورگ، با اشاره به توانمندی های اقتصادی ایران و قدمت بازار سرمایه در کشورمان در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه خاورمیانه، ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک ارتباطات موثری میان بورس لوکزامبورگ و ایران برقرار شود.

وی با اشاره به پتانسیل های موجود در بازار سرمایه ایران از اینکه همکاری های دو کشور در زمینه اقتصادی و بازار سرمایه گسترش یابد ابراز خوشحالی کرد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه با اعلام اینکه زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاری خارجی در ایران فراهم است، گفت: سازمان بورس از همکاری های دو جانبه بورس لوکزامبورگ با ارکان بازار سرمایه در ایران حمایت می کند.

وی همچنین خواهان تسهیل زمینه های همکاری مشترک بین نهادهای ناظر دو کشور شد.

یادآور می شود؛ بورس لوکزامبورگ، در شهر لوکزامبورگ سیتی و در منطقه جنوبی این شهر واقع است.

زمان شروع معاملات اولیه این بازار از ساعت 7:15 صبح تا ساعت 9 است و معاملات اصلی بازار نیز از ساعت 9 صبح آغاز می شود و تا 17:35 دقیقه ادامه دارد.

بورس لوکزامبورگ یکی از بورس های مطرح اروپایی در زمینه پذیرش اوراق قرضه و بدهی است. در حالی که این بورس با دارا بودن 26 هزارو 684 اوراق بدهی، بزرگترین بورس اروپا در زمینه این اوراق محسوب می شود .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز