خبرگزاری کار ایران

بازدید قائم مقام بخش افریقا ، خاورمیانه و هند شرکت رنو فرانسه از سایپا پرس

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۱۶۷

قائم مقام بخش افریقا، خاورمیانه و هند شرکت رنو فرانسه در راس هیاتی از شرکت سایپاپرس- بزرگترین تولید کننده قطعات پرسی در منطقه خارومیانه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، دنیل پری، قائم مقام بخش آفریقا ، خاورمیانه و هند شرکت رنو فرانسه به همراه جمعی از مدیران ارشد شرکت رنوپارس از خطوط تولید محصولات مختلف پرسی در شرکت سایپا پرس بازدید کردند.

براساس این گزارش ، در این بازدید علومی، عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپاپرس گفت : شرکت سایپا پرس و شرکت رنو مشارکت خاص و ویژه با هم دارند و با توجه به فضای مناسبی که در حال حاضر وجود دارد انتظار می رود در آینده ای نزدیک این مشارکتها گسترش یابد و شرکت رنو با ورود قالب های جدید و نیز انتقال تجربیات به سایپا پرس ، این شرکت را در ارتقای سطح بهره وری حمایت کند.

علومی با اشاره به عدم تحقق MRP رنو طی سال های 1392 و 1393 تصریح کرد : ما برای افزایش ظرفیت تولید قطعات رنو ظرفیت های تولیدی خود را آزاد کردیم ولی این امر از سوی رنو محقق نشد و باعث بوجود آمدن هزینه های سربار برای سایپا پرس و در نتیجه خارج شدن قیمت های ما از نوع قیمت های رقابتی شد، البته ما این شرایط را پیش بینی کرده بودیم  بنابراین انتظار می رفت که شرکت رنو شرایط ما را به عنوان یک شریک تجاری درک کند.

سایپا پرس از شرکای تجاری مهم و استراتژیک رنو

دنیل پری، قائم مقام بخش آفریقا، خاورمیانه و هند شرکت رنو فرانسه نیز در حاشیه ی این بازدید با ابراز خرسندی از حضور در شرکت سایپا پرس، این شرکت را یکی از شرکای تجاری مهم و استراتژیک رنو برشمرد و گفت: تمام تلاش خود را برای افزایش همکاری های دوجانبه و ایفای نقش بیشتر در پوشش ظرفیت های تولیدی سایپا پرس به کار خواهیم بست.    

وی همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص دورنمای همکاری های آینده دو شرکت و نیز پروژه B90 گفت: شرکت رنو در نظر دارد هم برای تولید تندر90 و هم برای تولید قطعات پرسی خودروهای B90وU90 همکارهای های دوجانبه را گسترش دهد و همزمان نیز همکاری های لازم را با سایپا پرس جهت ارتقای سطح تکنولوژیکی و فنی محصولات تولیدی در این شرکت آغاز کند. البته در خصوص خودرو B90 نیز طی روزهای آینده جلساتی را برگزار و در این زمینه تصمیم گیری می شود. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز