خبرگزاری کار ایران

ساخت شش شناور عملیاتی برای شرکت پایانه های نفتی در داخل کشور

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۰۸۴

مدیر عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: این شرکت سفارش ساخت شش فروند شناور عملیاتی را به سازندگان داخلی ارایه کرده است.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران روز دوشنبه به نقل از محمد کاظم نیکنام افزود: سفارش ساخت شناورهای دریایی با هدف حمایت از ساخت داخل و در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است و صنایع دریایی کشور نیز از توانمندی خوبی در این زمینه برخوردارند.

وی افزایش ضریب ایمنی در عملیات پهلو دهی و جداسازی نفتکش ها و صرفه جویی در دموراژ نفتکش های ورودی به پایانه ها را از مهمترین اهداف نوسازی و افزایش شناورهای شرکت بر شمرد.

وی اضافه کرد: سفارش خرید شناورهای عملیاتی از سازندگان داخلی علاوه بر حمایت از ساخت داخل از خروج مقدار زیادی ارز از کشور جلوگیری خواهد کرد.

نیکنام گفت: سیاست این شرکت نوسازی ناوگان با تکیه بر توان داخلی و مطابق با استانداردهای بین المللی سازمان دریا نوردی جهانی (imo)است.

وی افزود: ساخت شناور های ویژه حمل مسافر، اورژانس دریایی و گشت حراست از مهمترین سفارش های این شرکت به سازندگان داخلی است و پیش بینی می کنیم این شناورها در یک سال آینده به این شرکت تحویل شود.

شرکت پایانه های نفتی ایران سازمانی است عملیاتی، تخصصی و حرفه ای که در حوزه های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارایه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گـازی وخدمات دریایی، فعالیت می کند.

ماموریت اصلی این شرکت پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور از طریق فرایندهای عملیات دریافت، ذخیره سازی، امتزاج، اندازه گیری و سنجش کمی و کیفی، بارگیری و تخلیه (صادرات و واردات) نفت خام و مواد نفتی تولیدی و مبادله ای (SWAP)، عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی های نفتکش است.

این شرکت در پنج منطقه جزیره خارگ و بندر عسلویه بوشهر، جاسک هرمزگان، ماهشهر خوزستان و شمال کشور فعالیت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز