خبرگزاری کار ایران

ارزش معاملات فرابورس از یک هزار و 575 میلیارد ریال عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۰۷۸

معاملات 23 شهریورماه 1394 فرابورس ایران با خرید و فروش 303 میلیون و 390 هزار ورقه بهادار در 13 هزار و 232 نوبت به ارزش یک هزار و 575 میلیارد و 880 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از فرابورس، امروز ذوب آهن اصفهان در حالی بیشترین حجم و ارزش معاملات را با داد وستد 6 میلیون و 680 هزار سهم به ارزش 10 میلیارد و 880 میلیون ریال به نام خود کرد که آیفکس با افت حدود 10 واحدی در عدد 696.56 متوقف شد.

سهام شرکت های بیمه آرمان، سرمایه گذاری اقتصاد نوین و قند شیروان بیشترین افزایش قیمت را در روز جاری داشتند و بیشترین کاهش قیمت نصیب سهام معادن مس تکنار، پالایش نفت شیراز و ذوب آهن اصفهان شد.

همچنین، صندوق سرمایه گذاری اعتماد با معامله 700 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را ثبت کرد و اوراق اجاره ماهانه رایتل با داد و ستد 130 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، امروز هم با افت قیمت روبرو شد و هر برگه آن در بازه 687 تا 712 هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

از پربیننده ترین نمادهای امروز فرابورس باید به نماد شرکت های لیا، پالایش نفت تهران، ذوب آهن اصفهان، بانک دی، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، قند چهارمحال و توکا ریل اشاره کرد.

این گزارش می افزاید؛ نماد معاملاتی شرکت بیمه سامان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام ، تقسیم سود نقدی هر سهم و ارائه اطلاعات پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 1394، امروز بازگشایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز