خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سرمایه گذاری سازمان راهداری:

382 مجتمع رفاهی جدید در راه های کشور در حال احداث است

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۸۲۳

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه هم اکنون تعداد مجتمع خدماتی رفاهی در راه های اصلی کشور به 545 مجتمع رسیده است، گفت: 382 مجتمع رفاهی خدماتی جدید نیز در جاده های کشور در حال احداث است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بابک طالبی در خصوص آخرین وضعیت احداث و سرمایه گذاری در مجتمع های خدماتی رفاهی در راه های اصلی کشور، اظهار داشت: تاکنون 545 مجتمع خدماتی رفاهی برای ارائه خدمات به مسافران در راه های اصلی کشور احداث و به بهره برداری رسیده و علاوه بر این 382 مجتمع رفاهی خدماتی نیز در جاده های کشور در حال احداث است.

وی افزود: موافقت اصولی ساخت 541 مجتمع دیگر نیز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اخذ شده و در مرحله استعلام و دریافت مجوز برای ساخت هستیم تا مجموع این مجتمع ها به یک هزار و 468 واحد در 84 هزار کیلومتر راه برسد.

وی گفت: از 382 مجتمع رفاهی در حال ساخت تعداد 147 واحد تا 20 درصد پیشرفت فیزیکی، 96 مجتمع از 20 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی، 57 مجتمع از 40 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی، 59 واحد از 60 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی و 23 واحد بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که این 23 واحد در مراحل پایانی ساخت و در آستانه بهره برداری قرار دارند.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: امسال بیش از 190 میلیارد ریال از محل اعتباری داخلی سازمان برای ایجاد رمپ های این مجتمع ها به سرمایه گذاران کمک شد و علاوه بر این 64 میلیارد ریال برای تابلوهای راهنمای خدمات رفاهی و اجتماعی اختصاص یافت.

وی افزود: این مجتمع ها مبلمان جاده ای هستند و اهمیت ویژه ای دارند از این جهت برای ساخت و نصب این تابلوها و رمپ های ورودی مجتمع ها در سال جاری 250 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز