خبرگزاری کار ایران

گزارش تکمیلی ایلنا از آخرین وضعیت سیمان سپاهان؛

سیمان سپاهان براساس قانون حرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۷۶۲

به نظر کارشناس رسمی دادگستری در مورد خودجوش بودن اعتراض صنفی کارگران سیمان سپاهان مربوط می‌شود گفته می‌شود که پرونده این تجمع هنوز مفتوح است و خبر مربوط به اعمال نفوذی که شرکت سیمان سپاهان از طریق کارکنان بازنشسته یک نهاد نظامی در اداره کار اصفهان دارد این موضع صحت نداشته و شرکت در چارچوب موازین قانونی اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سال گذشته در چند نوبت به نقل از یکی از کارگران سیمان سپاهان اصفهان اخباری در مورد  مشکلات صنفی کارگران این واحد صنعتی از طریق ایلنا منتشر شد، به دنبال انتشار این اخبار مشخص شد که فرد مورد نظر از جمله کارگرانی بوده است که از طریق شرکت پیمانکاری پیشرو همت زاگرس برای مدتی معین در کارخانه سیمان سپاهان مشغول فعالیت بوده و پس از اتمام مدت قرارداد کار رابطه استخدامی وی نیز با تشخیص پیمانکار مربوطه خاتمه یافته است.

در این خصوص با وجود شکایت فرد مورد نظر به اداره کار شهرستان مبارکه، سرانجام هیات حل اختلاف این اداره خاتمه یافتن این رابطه استخدامی را تایید کرده است.

در مورد انتشار اخبار مربوط به تجمعات صنفی کارگران کارخانه سیمان سپاهان نیز به نظر می‌رسد این موضوع صحت نداشته است.

 همچنین در مورد انتشار اخبار مربوط به صدور رای تبرئه آن تعداد از افرادی که با شکایت مدیریت سیمان سپاهان برای آنها در دادگاه قضایی پرونده تشکیل شده بود نیز گفته می‌شود احکام صادره به دلیل قطعی نبودن قابلیت انتشار نداشته و در ادامه رسیدگی قضایی، برای آنها حکم محکومیت مورد نظر صادر شده است.

از سوی دیگر انتشار اخباری که به نظر کارشناس رسمی دادگستری در مورد خودجوش بودن اعتراض صنفی کارگران سیمان سپاهان مربوط می‌شود گفته می‌شود که پرونده این تجمع هنوز مفتوح است و خبر مربوط به اعمال نفوذی که شرکت سیمان سپاهان از طریق کارکنان بازنشسته یک نهاد نظامی در اداره کار اصفهان دارد این موضع صحت نداشته و شرکت در چارچوب موازین قانونی اقدام کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز