خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اتاق اصناف تهران خبر داد:

نمایشگاه بوی ماه مهر با تخفیف‌های 10 تا 20 درصدی

نائب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: متاسفانه در چند روز اخیر صحبت‌هایی در خصوص اعطای مجوز از سوی نهادهای مختلف برای برگزاری نمایشگاه مطرح شده است؛ اما لازم است بگویم تنها اتاق اصناف می‌تواند برای برگزاری هر گونه نمایشگاه مجوز بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم درستی در نشسست خبری بیان داشت: مطابق قانون اتاق اصناف به همراه سایر نهادهای نظارتی از جمله امکان و نیروی انتظامی و سایر مراکز مربوط با برگزاری جلسات و هماهنگی‌های لازم تشخیص برگزاری نمایشگاه را می‌دهد.

نائب رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص نمایشگاه بوی ماه مهر گفت: این نمایشگاه با هدف تقویت اصناف و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان با تخفیف‌های 10 تا 20 درصد تشکیل شده و کلیه اجناس ارائه شده در این نمایشگاه زیر نظر اتحادیه‌ها عرضه می‌شود و روسای اتحادیه‌ها و یا نمایندگان آنها برای رسیدگی به هرگونه شکایت و پیشنهاد در نمایشگاه حضور دارند.

ابراهیم درستی تصریح کرد: برحی نهادها و افراد سودجو به طمع منفعت مالی با حمایت برخی دستگاه‌های اجرایی اقدام به برگزاری نمایشگاه در زیر چادر می‌کنند در صورتی که شخصیت مردم ما بالاتر از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با چنین امکاناتی است.

وی افزود: براینگونه نمایشگاه‌ها هیچ‌گونه نظارتی وجود ندارد و انواع کالاهای بی‌کیفیت و بدون نظارت از سوی اماکن و اتحادیه‌ها برای درج قیمت مناسب و کیفیت آنان وجود ندارد.

وی در خصوص نمایشگاههای متفرقه در شهر تهران گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه نمایشگاهی مورد تایید اتاق اصناف به غیر از نمایشگاه مصلی وجود ندارد و نمایشگاه‌های برگزار شده در مناطق مختلف شهر از نظر ما غیر قانونی است.

نائب ‌رئیس اتاق اصناف تهران گفت: ما از آقای محجوب نماینده مردم تهران در خواست می‌کنیم که با این امر برخورد کند زیرا اگر با این نمایشگاه‌های غیر قانونی برخورد نشود ما در نمایشگاه بهاره بیشتر از امروز تخلفات خواهیم داشت.

 

 

کد خبر : ۳۰۴۷۵۸