خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی:

تجارب جهانی بیانگر نقش مهم تعاون در زمینه اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۶۸۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار از بستر تعاون شکل می گیرد، گفت: با توجه به موفقیت های دولت تدبیر و امید افزایش سهم تعاون در اقتصاد امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی شامگاه شنبه با حضور در همایش دیدار تعاونگران با رئیس جمهور با بیان اینکه هر نظام اقتصادی باید کارآمدی لازم را داشته باشد، افزود: تعاون یک نظام اقتصادی است که اهداف بلندی مانند ایجاد اشتغال پایدار، توزیع عادلانه ثروت، فقرزدایی و جمع آوری سرمایه های خرد را به همراه دارد.

وی با تأکید بر ایجاد اشتغال پایدار از بستر تعاون، افزود: خودیاری رسانی، انصاف، ارزش اخلاقی مثبت، صداقت و مسئولیت اجتماعی از خصایص مفیدی است که در این بخش نمود دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارزش بخش تعاون را در دو مقوله اقتصادی و اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: تجارب جهانی بیانگر نقش مهم تعاون در زمینه اقتصاد است و موفقیت سایر کشورها در زمینه تعاون گویای این واقعیت است.

وی با اشاره به اسناد بالادستی در بخش تعاون، ادامه داد: از رئیس جمهور خواستاریم باور به تعاون را در بدنه دولت بیش از امروز تأکید کنند. در برنامه پنجم توسعه رسیدن به سهم 25 درصدی بیان شده بود که شاید در شرایط رکود اقتصادی رسیدن به این سهم نوعی بلندپروازی تلقی می شد اما اکنون با توجه به موفقیت های دولت تدبیر پیش بینی تحقق بخشی از این سهم امکان پذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز