خبرگزاری کار ایران

معاون مرکز نوسازی وزارات اقتصاد در گفتگو با ایلنا:

تمام نیازهای اطلاعاتی دستگاه‌ها از طریق سامانه یکپارچه تبادل اطلاعات، ارائه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۵۹۶

قطعا این موضع موجب ایجاد شفافیت در اطلاعات اقتصادی و مالی خواهد بود و قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در فضای اقتصاد را چند برابر خواهد کرد.

معاون مرکز نوسازی و مدیر فناوری اطلاعات وزارات اقتصاد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص سامانه "یکپارچه تبادل اطلاعات اقتصادی و مالی" گفت: این پروژه در راستای تحقق رگولاتوری وزارت اقتصاد و اطلاعات اقتصادی و مالی کشور پیاده‌سازی و اجرا شده است. در حال حاضر مراحل طراحی و عملیاتی شدن این سیستم از لحاظ فنی به پایان رسیده است. امیدوارم از امروز سازمان‌هایی که تولید کننده و استفاده کننده اطلاعات اقتصادی هستند به این مجموعه و زیرساخت اضافه شوند.


احمدیان افزود: حسن این سامانه این است که به جای این که زیرساخت‌ها و استانداردهای متعدد را در حوزه اطلاعات اقتصادی و مالی داشته باشیم، یک استاندارد مشخص و قابل اجرا خواهیم داشت و از پراکندگی و تشتت استانداردها و اطلاعات اقتصادی جلوگیری خواهد شد. قطعا این موضع موجب ایجاد شفافیت در اطلاعات اقتصادی و مالی خواهد بود و قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در فضای اقتصاد را چند برابر خواهد کرد.


احمدیان ادامه داد: انشالله تا پایان امسال تمام سازمان‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد به این بستر اضافه خواهند شد و تمامی نیازهای اطلاعاتی دستگاه‌ها صرفا از طریق این سامانه ارائه خواهد شد. از سال آینده این بستر به سوی مردم و شرکت‌های خصوصی حرکت خواهد کرد و اطلاعات مورد نیاز بخش خصوصی نیز در این سامانه ارائه خواهد شد. در آینده این سامانه تمام دستگاه‌های اجرایی را شامل خواهدشد و همه دستگاه‌ها ناگزیر به پیوستن به آن هستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز