خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکل قطعی برق پس از طوفان تهران رفع شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۷۱۸

مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ از رفع مشکل قطعی برق برخی از مناطق تهران به خاطر طوفان پایتخت خبر داد.

محمد هاشمی مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به طوفان ساعت گذشته پایتخت و قطعی موقت برق برخی از نقاط شهر گفت:‌با توجه به اینکه وقوع طوفان توسط هواشناسی پیش‌بینی و اعلام شده بود، اکیپ مدیریت بحران آمادگی کامل داشته و بلافاصله پس از قوع حادثه به مناطق اعزام و نسبت به رفع خاموشی اقدام کردند.

وی افزود:‌بیشتر این حوادث مربوط به افتادن وسایل بالکن منازل و درختان روی خطوط بوده است.

هاشمی با بیان اینکه قطعی برق به دلیل پارگی سیم و خطوط شبکه بوده است، تصریح کرد: با تلاش همکاران حوادث به سرعت مدیریت و شبکه ترمیم شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به دوری مسافت جهت اعزام اکیپ امداد و ترافیک شبانگاهی شهر، مدت زمان خاموشی‌ها بین ده دقیقه تا یک ساعت به طول انجامیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ اظهار کرد: بیشتر خاموشی‌ها در منطقه آزادی تهران بوده زیرا در این منطقه فضای آزاد و خطوط هوایی بسیاری وجود دارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مشکل قطعی خطوط 20 کیلو ولت و فشار ضعیف عمده برطرف شده و تک خاموشی‌ها باقی مانده که همکاران در اسرع وقت در حال رفع آنها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز