خبرگزاری کار ایران

حداد عادل در مراسم تقدیر از میرمحمد صادقی:

برخی از مردم نگاه منفی به تجار و بازرگانان دارند

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۱۵۰

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به طور کلی برخی از مردم نگاه منفی به تجار و بازرگانان دارند که این موضوع از نظر روانشناسی جای بحث دارد و ما امروز جمع شده‌ایم تا از یک بازرگان انقلابی تقدیر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی حداد عادل در مراسم تقدیر از میرمحمد صادقی با اشاره به مخالفت‌هایی که با فعالیت‌های اقتصادی طی سالهای گذشته شد، گفت:  از سال 1320 که حزب توده فعالیت علنی خود را  آغاز کرد به طور کامل سازمان یافته فعالیت بازرگانی و بازار را باطل می‌شمرد و در تمام آن سال‌ها نسل جوان و دانشجویان را با این نظریه پرورش می‌دادند. نظریه‌هایی که مارکسیست‌ها در آن سعی می‌کردند که سرمایه‌داری را مساوی با نابودی قشر کارگر و دهقانان نشان دهد.

وی تصریح کرد: اگر امروز می‌بینید که دیگر آن سر و صداها خوابیده است و دیگر صحبتی از آن نظریه‌ها نیست علت عمده آن سقوط اتحاد جماهیر شورری است. اما در اوایل انقلاب این جریان شدیدا فعال بود به طوری که در همان زمان در یکی از روزنامه‌های وابسته که جریان مارکسیستی با ابراز تاسف مقاله‌ای نوشته‌ شد با این مضمون که اکنون با گذشت دو سال از انقلاب 500 شرکت به ثبت رسیده است که این امر عدول از اهداف انقلاب است.

حداد عادل افزود: به طور کلی برخی از مردم نگاه منفی به تجار و بازرگانان دارند که این موضوع از نظر روانشناسی جای بحث دارد و ما امروز جمع شده‌ایم تا از یک بازرگان انقلابی تقدیر کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رابطه من با میرمحمد صادقی بیشتر در حوزه فرهنگی بوده است و ما هر جا خواستیم مدارس نمونه اسلامی احداث کنیم بلافاصله اسم ایشان مطرح می‌شد و ایشان نیز در کمال سخاوت هیچ وقت دست رد به سینه کسی در این امور نزده است و از همین جهت وی می‌تواند یک الگوی نمونه برای جامعه باشد و امیدوارم همه ما قدردان این فعالیت خیرخواهانه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز