خبرگزاری کار ایران

مراسم تقدیر از میرمحمد صادقی برگزار شد؛

اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در کنار یکدیگر

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۱۳۳

مراسم تقدیر از یک عمر فعالیت اقتصادی علا میرمحمد صادقی شب گذشته در اتاق صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از هر دو طیف اصلاح‌طلب و اصول‌گرا حضور داشتند و شاید جالب‌ترین تصویر در این مراسم کنار هم نشستن افرادی همچون قدرت‌الله علیخانی در کنار جعفر شجاعی و یا علی‌نقی خاموشی و یحیی آل‌اسحاق از احزاب موتلفه در کنار مهدی جهانگیری و محسن بهرامی ارض‌اقدس بود. از دیگر حواشی این مراسم ذکر خاطرات حاج علا میرمحمد صادقی از دوران مبارزه با رژیم پهلوی و همکاری با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و یدالله سحابی بود.

حاج علا میرمحمد صادقی با اشاره به فرمان امام خمینی و کمیته اعتصاب و تعیین آیت‌الله هاشمی و یدالله سحابی برای سامان دادن اعتصابات گفت: طبق تقسیم‌بندی آن زمان که با تایید امام از پاریس همراه بود مرحوم مهندس بازرگان مسئول اعتصابات شرکت نفت شد  و مرحوم سحابی  مسئول اعتصابات بازار که در این امر شهید باهنر  و آیت‌الله هاشمی  و بنده به همراه سایر دوستان به این عزیزان کمک می‌‌کردیم اما شاید طلایی‌ترین جمله‌ای که این فعال پیر اقتصادی بعد از سخنرانی مدعوین گفت از تعریف و سخنان محبت‌آمیز دوستان به خدا پناه می‌برم که حتی لحظه‌ای اسیر غرور و کبر نشوم و بتوانم تا جایی که خداوند به من عمر می‌دهد نوکر مردم باشم.

بعد از این صحبت‌ها بود که حضار به احترام وی ایستاده به تشویق پرداختند و سپس لوحی که در آن  فرمان امام به حاج علا میرمحمد صادقی در رابطه با احیای اتاق بازرگانی منقوش بود از طرف دوستان و همکاران و میهمانان به وی اهدا شد.

برخی افرادی که در این مراسم حضور داشتند عبارتند از:پدرام سلطانی،اسدالله عسگراولادی، مجتبی خسروتاج و محمد لاهوتی و دیگر فعالین مطرح اقتصادی  و اتاق‌های بازرگانی از سراسر کشور.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز