خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه ایران:

نگران کاهش سهم بیمه ایران در بازار بیمه نیستیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۳۵۴

علی‌رقم این که سهم بیمه ایران در بازار بیمه در یک دهه گذشته کاهش یافته اما فروش بد نیز از سبد فروش ما خارج شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری مدیرعامل بیمه ایران، صبح امروز در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار گردید.

در این نشست امراللهی به تشریح عملکرد شرکت بیمه ایران پرداخت. وی گفت: رسیدگی به وضعیت زیان‌دیدگان بیمه توسعه از اقدامات بیمه ایران بود که در اسفند ماه سال 93 به ما واگذار شد و در مدت 10 روز مشکل اکثریت بیمه شدگان بیمه توسعه حل شد و پرداخت خسارت انجام شد.

وی ادامه داد: بیمه اتباع خارجی برای اولین بار توسط بیمه ایران انجام شد. در سال 93 و در 5 ماه نخست امسال فرایند دریافت نمایندگی بیمه تسهیل شد، قصد ما این است که همه بیمه‌شدگان خدمات بیمه‌ای را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

مدیرعامل بیمه ایران در خصوص فعالیت‌های آموزشی این شرکت گفت: بحث‌های آموزشی را به صورت الکترونیک تعریف کرده‌ایم و مدیریت دانشگاه علمی کاربردی بیمه ایران در این مدت تغییر کرد. در راستای این تحولات، رشته حقوق بیمه و بازاریابی بیمه برای اولین بار در این دانشگاه تدریس می‌شود. همچنین اولین دوره IMBA در دانشگاه علمی کاربردی بیمه ایران تدوین شد و به مرحله اجرا رسید. برای اولین بار در کشور همایش حسابرسی و شفافیت مالی بیمه در این دانشگاه برگزار شد. همایش بازاریابی بیمه نیز به زودی برگزار خواهد شد.
شورای تحقیق و توسعه شرکت بیمه ایران نیز تشکلیل شد که این شورا طراحی و پیاده‌سازی تاریخچه بیمه ایران را اجرایی کرد.

امراللهی گفت: در تصادفات، بیش از 65 درصد موارد منجر به فوت به دلیل تاخیر در امدادرسانی رخ می‌دهد. ما به دنبال این هستیم که در خصوص امدادرسانی فوری اقدامات لازم را انجام دهیم که این امر به همکاری نهادهای امدادی مانند هلال احمر نیاز دارد تا امکانات لازم برای امداد هوایی مهیا شود. قصد ما در اجرای این پروژه مبتنی بر الگوی برون سپاری است.
در جهت تسهیل در پرداخت به بیمه‌گذاران و جلوگیری از زندانی شدن بیمه شده، در حال پیگیری مجتمع‌های قضایی تخصصی بیمه هستیم تا افرادی که مشکل پیدا می‌کنند در کمترین زمان ممکن به مشکل‌شان رسیدگی شود.

وی خصوص شرایط پساتحریم گفت: پس از توافقات هسته‌ای رفت و آمد شرکت‌های خارجی به کشور بیشتر شده است. در حوزه بیمه نیز لازم است تعامل‌مان با جهان را بالا ببریم و از دانش جدید استفاده کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران تاکید کرد: در خصوص سهم بیمه ایران در بازار، ما به رشد کمی بدخیم اعتقاد نداریم بلکه به دنبال فروش با قیمت تمام شده واقعی هستیم تا بتوانیم در آینده به تعهدات‌مان پایبند باشیم. بیمه ایران در سال 1385 ، 50 درصد بازار بیمه را در اختیار داشت که این درصد در حال حاضر به 40 درصد رسیده است. علی‌رقم این که سهم بیمه ایران در بازار بیمه در یک دهه گذشته کاهش یافته اما فروش بد نیز از سبد فروش ما خارج شده است. ما نگران کاهش یا افزایش سهم فروش نیستیم بلکه دغدغه اصلی ما فعالیت طبق اصول حرفه‌ای بیمه است.
 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز