خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه و محصولات نساجی

امسال و در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه و محصولات نساجی پاویون کشورهای هندوستان، چین و ترکیه، برگزار خواهد شد.

بزرگترین شرکت ها، برند ها، کارخانه ها و واحد های تولیدی صنعت نساجی جهان از 13 الی 16 شهریور ماه، در تهران و در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی ایران گردهم می آیند تا ضمن تبادل دانش ، فناوری و اطلاعات، زمینه همکاری های تجاری ، بازرگانی و سرمایه گذاری با شرکت های ایرانی را فراهم کنند.

 به گزارش ایلنا؛ حضور شرکت های بزرگ خارجی از کشورهائی همچون هندوستان، ترکیه ، اسپانیا و انگلستان که جزء کشورهای برتر حضور نساجی جهان محسوب می شوند، می تواند تحول نوین در صنعت نساجی کشورمان که اینروزها با مسائل و مشکلات مختلف دست و پنجه نرم میکند، ایجاد کند.

در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران که بزرگترین نمایشگاه صنعت نساجی خاورمیانه محسوب می شود،بیش از 340 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 10 کشور خارجی جدید ترین و نوین ترین دستاوردهای این صنعت را عرضه و به نمایش عموم می گذارند.

برگزاری این نمایشگاه می تواند ضمن فراهم کردند زمینه حضور گسترده بسیاری از کشورها و شرکتهای فعال خارجی، سبب انتقال آخرین فناوریهای روز جهان به کشورمان شده و از طرف دیگر شرکت های داخلی نیز می تواند با ارائه توانمندی های منحصر به فرد بخش نساجی خود، مزیت ها و فرصت های خود را در معرض دید سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار داده و نسبت به  جذب سرمایه های خارجی اقدام کرده و تولید خود رو بروز کنند. علاوه بر اینها برگزاری چنین نمایشگاهی موقعیت مناسبی را برای آشنائی مستقیم قشر دانشگاهی، پژوهشگران، دست اندرکاران و متخصصان با دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه فراهم کرده و در رشد بخش علمی وانگیزه بخشیدن به ارائه نوآوری در کشورمان موثر واقع شود.

در نمایشگاه امسال 162 شرکت داخلی حضور خواهد داشت و در کنار این شرکت های داخلی؛ 178 شرکت خارجی نیز از کشورهای کره جنوبی ، اسپانیا ، ایتالیا ، امارت متحده عربی ، ترکیه ، هندوستان ، چین، انگلستان، آلمان و پاکستان؛ محصولات خودشان را ارائه خواهند کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه ، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی امسال از نظر متراژ با 20 درصد افزایش به بیش از 22 هزار متر مربع رسیده و در بخش تعداد شرکت های خارجی هم 15 درصد افزایش یافته است.

 بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه و محصولات نساجی در سالن های  A/B31- 35 -38- A 38 و A/B41 و همچنین فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

امسال و در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه و محصولات نساجی پاویون کشورهای هندوستان، چین و ترکیه، برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه  از جمله ماشین آلات نساجی ، قطعات ، چرخ خیاطی ، ماشینهای گلدوزی و دوخت و برش،انواع منسوجات خانگی شامل: پتو، پارچه های رومبلی وپرده ای،روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی ، ترمه، بالش، لحاف ، کوسن، لوردراپه،  پرده ، کرکره و  لوازم و قطعات وابسته ،پارچه ، پوشاک ، انواع  نخ ، الیاف ، رنگ ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی،انواع نخ و مواد اولیه نساجی، مشاوره و خدمات مهندسی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، کرکره، لوازم و قطعات، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی، انواع پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه) و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می شود.

برگزاری 15 کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چهار هیئت تجاری و بازرگانی خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه و محصولات نساجی ایران است.

معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها،شرکت ها ، نهادها و سازمان های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای صنعت نساجی کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان ، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات ، آشنائی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت نساجی، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار ؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن 5 -26409902 تماس حاصل کرده و یا به وب سایتwww.spnco.net  مراجعه کنند.

 

کد خبر : ۲۹۹۲۸۵