خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس اقتصادی مطرح کرد:

برخورداری یک موسسه‌‌مالی و اعتباری غیرمجاز از قدرت و ثروت

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۴۲۵

یک کارشناس اقتصادی گفت: موسسه مالی و اعتباری غیر مجاز نمی تواند بدون داشتن یک پشتوانه قدرتمند در برابر بانک مرکزی و دولت مقاومت کند.

منصور کمال نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه چرا دولت نمی‌تواند با موسسه های غیرمجاز مقابله کند، گفت: با خبر شده ایم که بیشتر این موسسه های مالی درخواست خود را برای قرار گرفتن در لیست قانونی به بانک مرکزی ارسال کرده اند که درصورت تایید این خبر این مهم را می‌توان به نیکی یاد کرد چراکه نشان می‌دهد همه می‌خواهند برای کشور کار کنند.

وی ادامه داد: البته نام یکی از بزرگترین موسسه مالی و اعتباری غیرمجاز در این لیست دیده نمی‌شود و می‌توان پشتوانه قدرتمند این موسسه را دلیل این عدم ارسال عنوان کرد.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: تا مادامی که وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و دیگر نهادهای کشور نتوانند در برابر چنین قدرت هایی ایستادگی کنند ما نمی‌توانیم شاهد یک همدلی و رقابت سالم باشیم.

وی بیان داشت: دولت نهم و دهم اقدامات غیرقانونی بسیاری انجام داده است و این موسسه مالی حاصل تلاش‌های غیر قانونی آقایان بوده است.

این مدرس دانشگاه گفت: دولت باید قدرت‌های موازی که امروزه خود را به یک شبه‌دولت تبدیل کرده‌اند و اقتصاد کشور را در دست دارند از میان بردارد و رییس جمهوری می تواند با پشتوانه رای خود این مهم را اجرایی کند.

وی ادامه داد: شفاف سازی از سوی روحانی می تواند بازی که آنها به نفع خود شروع کرده‌اند را به سود ملت به پیروزی برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز