خبرگزاری کار ایران

نخستین عرضه بزرگترین کارخانه طلای خاورمیانه بزودی در بورس کالای ایران

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۰۱۶

اولین محموله طلای تولیدی کارخانه زرشوران بزودی در بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، چندی پیش هنگام افتتاح معدن طلای زرشوران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، با بیان اینکه تقویت بورس کالای ایران، سلامت اقتصادی و شفافیت در آمارها را به دنبال دارد و در معاملات آن منافع اصلی به تولیدکنندگان می رسد، از آغاز عرضه طلای استخراجی این معدن به محض استخراج مناسب طلا در بورس کالا خبر داده بود.

مهدی کرباسیان با اشاره به اینکه معدن طلای موته سال هاست طلای خود را در بورس کالا به فروش می رساند، اظهار داشت: ایمیدرو از نحوه فروش سنگ آهن صادراتی و رقابت خریداران در بورس کالا نیز رضایت داشته و امیدواریم طلای زرشوران نیز به شیوه ای مناسب و رقابتی در بورس کالا داد و ستد شود.

براساس این گزارش، مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی طلای زرشوران در این خصوص اظهار داشت: عرضه 45 کیلوگرم شمش طلای 24 عیار با بالاترین استاندارد جهانی، نخستین عرضه طلا از بزرگترین معدن طلای خاورمیانه است که از طریق بورس انجام می شود.

محمدرضا احمدی افزود: عرضه محصول کارخانه طلای زرشوران از طریق بورس کالای ایران به عنوان یک بازار شفاف و قانونمند، علاوه بر منافع تولیدکنندگان، رقابت عادلانه خریداران را بدنبال دارد.

وی ادامه داد: کارخانه طلای زرشوران که آبان ماه گذشته افتتاح شد، ظرفیت تولید سالانه سه تن طلا را دارد که در طرح توسعه، این ظرفیت به دو برابر افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز